Kreeg laatst een mailtje van @home dat we teveel dataverkeer veroorzaken. Ik geef ze geen ongelijk want mn broertje was gewoon 24/7 films aan het downloaden met kazaa.. maar dat terzijde..
ik kreeg dus een mailtje met oa.a het volgende:
)
Misschien dat iemand anders dit gevraagd heeft aan @home?
Mn broertje mag van mij nu iig niet meer downloaden, maar als ik zelf es wat wil downloaden, kan ik dat dan gewoon 's ochtends of 's nachts doen of kan ik het maar beter even uit mn hoofd laten om uberhaupt iets te downloaden op welk tijdstip dan ook? Ik kreeg na dat eerste mailtje weer een informele waarschuwing, omdat ik dat eerste mailtje nooit op tijd gelezen had (werd gestuurd naar mn pa's account, en die checkte gisteren ze mail pas weer, mailtje was al een paar dagen eerder verstuurd). Uit die 2de blijkt dat ze nu elke dag bij teveel dataverkeer zo'n mailtje sturen.. dus ze houden me kennelijk extra in de gaten..
moet ik me nu ongerust maken of krijgen veel meer tweakers zulke mailtjes
ik kreeg dus een mailtje met oa.a het volgende:
er wordt dus vermeld 'tijdens de drukke avonduren'.. wordt hier nou mee bedoeld dat we wel gewoon mogen blijven downloaden, als we dat maar buiten die drukke avonduren doen? Of kan ik maar beter even oppassen en helemaal niet meer downloaden? Ik bel/mail liever niet naar @home omdat ze straks nog meer gaan uitzoeken en erachter komen dat ik een router etc. heb (wil geen slapende honden wakker makenWij hebben geconstateerd dat uw gebruik van de @Home Internet Service
een buitenproportionele belasting voor ons netwerk vormt. De hoeveelheid
data die u tijdens de drukke avonduren in een kort tijdsbestek ophaalt
heeft negatieve consequenties voor de overige gebruikers van de @Home
Internet Service en is daarmee in strijd met de Aanvullende
Gebruiksvoorwaarden.
Misschien dat iemand anders dit gevraagd heeft aan @home?
Mn broertje mag van mij nu iig niet meer downloaden, maar als ik zelf es wat wil downloaden, kan ik dat dan gewoon 's ochtends of 's nachts doen of kan ik het maar beter even uit mn hoofd laten om uberhaupt iets te downloaden op welk tijdstip dan ook? Ik kreeg na dat eerste mailtje weer een informele waarschuwing, omdat ik dat eerste mailtje nooit op tijd gelezen had (werd gestuurd naar mn pa's account, en die checkte gisteren ze mail pas weer, mailtje was al een paar dagen eerder verstuurd). Uit die 2de blijkt dat ze nu elke dag bij teveel dataverkeer zo'n mailtje sturen.. dus ze houden me kennelijk extra in de gaten..
moet ik me nu ongerust maken of krijgen veel meer tweakers zulke mailtjes