Zijn er TV kaarten met een RGB Scart aansluiting?

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12 11:41
Hoi,
ik wil mn consoles op mn monitor spelen zonder VGA box...
maar ik wel dat de consoles een beetje kwaliteit produceren op mn beeld.
Heeft iemand ervaring met consoles op monitor zonder VGA box (en het antwoord op mn vraag boven :) )?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik snap echt niets van je vraag. Je hebt een console, en je wilt 'm op je monitor aansluiten ipv je TV? Ik denk niet dat het heel veel zal schelen in kwaliteit.

Als ik eenb eetje verder denk begrijp ik dat je het via je computer wilt doen door er een TV-in kaart in te stoppen? Volgens mij zijn die er niet met SCART, maar wel met een S-Video aansluiting (lijkt op PS2). Dan heb je ook goede kwaliteit beeld.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Het ziet er in iedergeval scherper uit, dan op tv.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

harhar en je audio prik je op je line in :)

wel op hoge resoluties gamen >:)

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12 11:41
Hmm, ok.

Moet ik echt S-Video kabeltjes hebben, of kan ik ook op een andere manier de console op de TV kaart aansluiten?

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-12 18:25
je kun ook creatief gaan lopen doen moet de rgb ingang van een vga monitor. Misschien kun je hier wat vinden. Je moet dus gewoon een soort van omgekeerde trustteleviewer hebben. Als je het echt graag wil zal het wel kunnen, maar ik denk niet dat je er veel meer mee bereikt dan als je een svideo stekker gebruikt
Pagina: 1