Jammer dat de thread al gesloten is voor ik uberhaupt de kans krijg te reageren. Dit berichtje zal vast ook wel weer binnen de korste keren onderaan bungelen maar goed.
Ok daar gaat ie
(en nu niet gaan zeggen dat ik wel erg kinderachtig ben voor mn leeftijd)
Waarom zou ik het wiel opnieuw gaan uitvinden?
RTFFAQ das waar ook...sorry...vergeten
)
Nogmaals...no need to reinvent the wheel
===================
Helaas mag ik nu geen serieuze aanvulling doen op mijn eerdere vrolijke aankondiging want dan wordt sinterklaas boos
Een verzoekje dan?
Waarom is er geen subforum speciaal voor dit soort zaken. Ik ben toch niet de enige die zijn site een beetje probeert te promoten? Wanneer op die manier nieuwe sites er snel in slagen wat bezoekers te trekken, wat weer motiverend is voor de webmaster, die daardoor zn site weer een beetje gaat verbeteren, waardoor er op het internet steeds meer leuke en goede sites komen...(ademhalen)...is daar toch niks mis mee?
Hoogachtend,
Ok daar gaat ie
dank jullie welTja...
tis geweldig.......
Neeee nog ff wachten joh anders kan ik niet eens reagerenSpam Slot Ban
Nee maar ik dacht dat een beetje lollig stukje het beter zou doen dan een gortdroog stukje. Men moet de waren een beetje aan de man weten te brengen. En aan het aantal reacties te zien...:)is dat nou sarcastisch bedoelt??
poe das wel erg persoonlijk...26...mag ik blijven?vraagje trouwens.... hoe oud ben jij man ????
(en nu niet gaan zeggen dat ik wel erg kinderachtig ben voor mn leeftijd)
deze lijkt ook verdacht veel op een klein beetje getuned yabb board andersmmm... en wat is er dan zo mooi aan? Ik vind m helemaal niet zo schitterend... check deze: http://www.neowin.net/bboard/index.php (engelstalig)... helaas engelstalig, maar wel errug mooi ontworpen... (en wel druk)...
Idd, en een erg mooi stukje freeware is datYes, een standaard YaBB boardje..
Waarom zou ik het wiel opnieuw gaan uitvinden?
Ow jah de faqMag ik jou opmerkzaam maken op een echt geweldig fantastisch goed en mooi nieuw stukje faq ?
Nee natuurlijk niet zelf gemaakt jongen (jongen? ff goed naar de foto kijken...hmmm nou vooruit, voor deze keer laat ik je doorErhm zelf gemaakt? Dit ziet er toch echt uit als bestaande BB software jongen.
Nogmaals...no need to reinvent the wheel
Ja ik vrees dat je gelijk hebtbeetje erg spam dit
===================
Helaas mag ik nu geen serieuze aanvulling doen op mijn eerdere vrolijke aankondiging want dan wordt sinterklaas boos
Een verzoekje dan?
Waarom is er geen subforum speciaal voor dit soort zaken. Ik ben toch niet de enige die zijn site een beetje probeert te promoten? Wanneer op die manier nieuwe sites er snel in slagen wat bezoekers te trekken, wat weer motiverend is voor de webmaster, die daardoor zn site weer een beetje gaat verbeteren, waardoor er op het internet steeds meer leuke en goede sites komen...(ademhalen)...is daar toch niks mis mee?
Hoogachtend,