Toon posts:

Hmmm jammer...

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat de thread al gesloten is voor ik uberhaupt de kans krijg te reageren. Dit berichtje zal vast ook wel weer binnen de korste keren onderaan bungelen maar goed.

Ok daar gaat ie
Tja...
tis geweldig.......
dank jullie wel
Spam Slot Ban
Neeee nog ff wachten joh anders kan ik niet eens reageren
is dat nou sarcastisch bedoelt??
Nee maar ik dacht dat een beetje lollig stukje het beter zou doen dan een gortdroog stukje. Men moet de waren een beetje aan de man weten te brengen. En aan het aantal reacties te zien...:)
vraagje trouwens.... hoe oud ben jij man ????
poe das wel erg persoonlijk...26...mag ik blijven?
(en nu niet gaan zeggen dat ik wel erg kinderachtig ben voor mn leeftijd)
mmm... en wat is er dan zo mooi aan? Ik vind m helemaal niet zo schitterend... check deze: http://www.neowin.net/bboard/index.php (engelstalig)... helaas engelstalig, maar wel errug mooi ontworpen... (en wel druk)...
deze lijkt ook verdacht veel op een klein beetje getuned yabb board anders
Yes, een standaard YaBB boardje..
Idd, en een erg mooi stukje freeware is dat
Waarom zou ik het wiel opnieuw gaan uitvinden?
Mag ik jou opmerkzaam maken op een echt geweldig fantastisch goed en mooi nieuw stukje faq ?
Ow jah de faq :) RTFFAQ das waar ook...sorry...vergeten
Erhm zelf gemaakt? Dit ziet er toch echt uit als bestaande BB software jongen.
Nee natuurlijk niet zelf gemaakt jongen (jongen? ff goed naar de foto kijken...hmmm nou vooruit, voor deze keer laat ik je door :p)
Nogmaals...no need to reinvent the wheel
beetje erg spam dit
Ja ik vrees dat je gelijk hebt

===================

Helaas mag ik nu geen serieuze aanvulling doen op mijn eerdere vrolijke aankondiging want dan wordt sinterklaas boos :(

Een verzoekje dan?

Waarom is er geen subforum speciaal voor dit soort zaken. Ik ben toch niet de enige die zijn site een beetje probeert te promoten? Wanneer op die manier nieuwe sites er snel in slagen wat bezoekers te trekken, wat weer motiverend is voor de webmaster, die daardoor zn site weer een beetje gaat verbeteren, waardoor er op het internet steeds meer leuke en goede sites komen...(ademhalen)...is daar toch niks mis mee?

Hoogachtend,

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

prima
Lees eerst de FAQ eens

Dit topic is gesloten.