Toon posts:

media player op tweede monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een twee monitor. eentje op een agp en op een pci kaartje. Nu wou ik op mijn secundiare monitor een film kijken maar als ik op full screen dow gaat i naar mijn primaire beeldscherm. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen.

Nu zal ik wel weer een verwijzing krijgen maar ik heb gezocht en niet gevonden dus.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

mij is het ook niet gelukt en ik denk dat het nog niet mogelijk is met huidige software.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Kon het op m'n Matrox G400 ook niet, kon wel fullscreen kijken op scherm twee, maar als je dan wat gaat doen op je eerste scherm klapt je 2e uit fullscreen. Misschien is het technisch wel helemaal niet mogelijk op het moment.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 14:58 schreef Raziel het volgende:
Kon het op m'n Matrox G400 ook niet, kon wel fullscreen kijken op scherm twee, maar als je dan wat gaat doen op je eerste scherm klapt je 2e uit fullscreen. Misschien is het technisch wel helemaal niet mogelijk op het moment.
neneneneneneee :P
lukt mij wel op een G450, misschien de nieuwste drivers proberen en bij het installeren de optie "verschillende monitoren met verschillende refreshrates" gebruiken.
Als je namelijk de drivers op de standaard manier installeerd dan ziet hij je schermen als 1 scherm.

Verwijderd

hier heb ik ook een probleem alleen is het een ati kaart

kan dus geen fulschreen films kijken op een monitor als hij in deul monitor staat

ik draai windows 2000pro
terwijl mijn ati op mijn laptop hetwel doet onder winxp
alleen spring hij terug als ik wat gaat tikken op de anderen monitor

ik baal er een beetje van dat op mijn pc geen deul monitor kan gaan draaien als ik een film wil gaan kijken
dan moet ik elke keer terug naar enkel toe

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Normaal doe ik dit door gebruik te maken van de overlay controls. Dan doet windows alles wat een overlay is*(en dat is videobeeld) automatisch vol scherm naar het 2de beeld toe. Maar volgensmij werkt dat alleen als je nview hebt.

Dus toen heb ik het net ff geprobeerd anders. Met een tv out.
Als je een video maximaliseerd, dan stuurt i hem standaard naar het primaire beeldscherm toe. Wat ik heb gedaan om het te laten werken: in windows het 2de scherm als primaire aangeven. De startbalk bleef wel op mijn normale beeldscherm staan, alleen de film ging naar de tv toe. Het werkt dus goed hier. Het enige nadeel is dus wel dat alle nieuwe schermen op het 2de scherm worden geopend.

De methode met nview werkt net iets beter als je het mij vraagt.

I, for one, like Roman numerals

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:23

Petuhr

FreeBSD

Hmm m'n tv applicatie ( pinnacle ding ) krijg ik niet eens naar m'n 2e monitor toe..

Mediaplayer van windows geeft alleen zwart beeld op m'n 2e monitor...

Alleen wil VirtualDub wel beeld laten zien op m'n 2e monitor, maar het loopt dan alleen vloeiend op 352x288 :(

Ohja, heb een Matrox G400

[update]

Mediaplayer doet het wel op 2e monitor... Maar als ik op alt+enter druk krijg ik em fullscreen op m'n 1e monitor :(

Verwijderd

deed ie dat bij mij maar dat bij maar

maar als media player op fol gaat dan heb ik het over twee beeldschermen heen

zie je het al voor je ??

de enen helft op een monitor en de anderen op de anderen ???
Pagina: 1