Welke Cooler is het beste voor de Via Chipset?

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een cooler, die er mooi uitziet zowel Goed coolt.

Deze moet op mijn Via Chipset komen, want mijn andere 3 oude Cooler is nu al stuk.

Ik kan wel een nieuwe krijgen, maar dan krijg ik een geheel nieuwe mobo, en dat ding is net nieuw, dus ik heb geen zin om al dat werk te gaan doen.

Verwijderd

deze vind ik er wel kewl uitzien: http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=29834
Op zondag 19 mei 2002 12:07 schreef HENNEP het volgende:
Deze moet op mijn Via Chipset komen, want mijn andere 3 oude Cooler is nu al stuk.
:? ik niet begrijpen

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Sorry voor de typo's ik ben ent wakker, en nog een beetje aangeschoten :D Vette party gister gehad.

Thx voor de info

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
vergeet ff niet dat 9 van de 10 blue orb's na een maand of 2 beginnen te ratelen als een gek.

Ga dus gewoon voor dat zalman blokje

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 19 mei 2002 13:22 schreef Dreamstar het volgende:
vergeet ff niet dat 9 van de 10 blue orb's na een maand of 2 beginnen te ratelen als een gek.

Ga dus gewoon voor dat zalman blokje
Helemaal mee eens.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Of pak gewoon een cooler van een oude pc, en ram die erop ;)
'k Heb op m'n northbridge ook één staan van een K6-2, da ding werd een beetje te warm met die overclocks, +50°C met momenten...

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
heb ik voor dat zalman blokje een fan nodig?

De fan die ik momenteel heb is op, dus ik moet eigenlijk een nieuwe fan hebben, maar ik dacht, nou laat ik anders dan maar een compleet nieuwe set kopen.

Verwijderd

Ik heb dat 'gouden' zalman blokje er op zitten. Geen fan nodig, maar als je er wel een fan opdoet koelt hij natuurlijk beter. Het sinkje is lekker hoog alleen de bevestiging is nogal dom, maar wel flexibel. Je kunt hem namelijk verstellen als hij niet zou passen. Erg handig, maar montage is erg pielig. Ik heb hem i.c.m. AS3 erop zitten. Heb nog niet getest of er enige verbetering is met overklokken.

Verwijderd

geef mij maar de blue orb
Pagina: 1