Opensource ontwerp

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 20:27
Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Voor een opensource project, zijn we op zoek naar iemand die een mooi website ontwerp kan maken. Ik heb al gezien dat er hier veel hele goeie ontwerpers tussen zitten, bijvoorbeeld in het sequence onderwerp. Het onterp gaat om IPCop (http://www.ipcop.org/).

Momenteel gebruiken we een ontwerp dat we 'geleend' hebben van www.oswd.org (een opensource webdesign site), maar dat voldoet toch lang niet aan de eisen.

Waarom zou je dit willen doen? Ten eerste hebben we momenteel zo ronde de 10.000 gebruikers (een ruwe schatting), die allemaal jouw web ontwerp op hun firewall krijgen. Natuurlijk krijg je netjes credits en mag je een copyright in de header opnemen (html code / plaatjes moeten wel onder de GPL geplaatst worden). We willen hetzelfde ontwerp ook voor de website gebruiken. En ten tweede natuurlijk het bijdragen aan een geweldig opensource project >:) . Wil je weten wat de eisen zijn? Stuur me een mailtje.

Ik weet dat het hier niet toegestaan is om iemand te vragen een ontwerp voor je te maken. Maar iemand vragen mee te werken aan een opensource project lijkt me toch wel iets anders. Toch?

Mvg,

Mark Wormgoor

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Sorry, maar voor dit soort zaken moet je eerst toestemming aan de modjes vragen. We hebben afgesproken alleen nog het 'spammen' van projecten toe te staan die af zijn en dan alleen noig na toestemming.

Dit topic is gesloten.