Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Hoe zat het ook alweer met die slapende honden...

Want -
Assumption is the mother of all fuck-ups!
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Ik denk dat het in het geval van Fryotech-XP anders ligt.Op zondag 19 mei 2002 12:21 schreef René vd Veen het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die slapende honden...
Hij kan er niets aan doen dat de banners worden geblokt, het enige alternatief dat hij heeft is het aanschaffen van een pc die hij dan voor zichzelf gebruikt.
Zijn vader wil niet dat er ads/banners/popups komen op zijn pc.
Dat Fryotech-XP wil GoTten staat daar dus los van.
Ik heb wel een eigen PC (zonder blocker), maar die staat hier pakweg 100km vandaan in Haarlem...dus...Op zondag 19 mei 2002 12:27 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het geval van Fryotech-XP anders ligt.
Hij kan er niets aan doen dat de banners worden geblokt, het enige alternatief dat hij heeft is een aanschaffen van een pc die hij dan voor zichzelf gebruikt.
Zijn vader wil niet dat er ads/banners/popups komen op zijn pc.
Dat Fryotech-XP wil GoTten staat daar dus los van.
//spuit 11 ja
Dan is er dus geen probleem.Op zondag 19 mei 2002 12:28 schreef Fryotech-XP het volgende:
Ik heb wel een eigen PC (zonder blocker), maar die staat hier pakweg 100km vandaan in Haarlem...dus...
Maar als jouw vader nu een account heeft op GoT dan moet hij gebanned worden.
Maar op deze manier kan iedereen wel een excuus posten. Het is moeilijk te controleren.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Trek dan voor mijn part alle IP-adressen na van waar ik ooit ge-GoT heb...dan zal deze waarschijnlijk de enige met blocker zijn...Op zondag 19 mei 2002 12:32 schreef jelmervos het volgende:
Ik trek momenteel niemand in twijfel!
Maar op deze manier kan iedereen wel een excuus posten. Het is moeilijk te controleren.
Als een DB-dude in de firewall van GoT of de Addserver kijkt dan ziet die meteen welke IP-adressen adds blockt en welke niet.Op zondag 19 mei 2002 12:32 schreef jelmervos het volgende:
Ik trek momenteel niemand in twijfel!
Dan komen er vanzelf wat aapjes uit de mouw.
Professioneel Hyves-weigeraar

Iig aardig dat je de moeite neemt om 't ff door te geven, waar jij voor staat is nodig op GoT
Verwijderd