Banner-blocker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Naar aanleiding van deze reply wil ik graag het een en ander duidelijk maken.

Ja, de 404 is inderdaad het resultaat van een of andere ad-blocker. Ik ben dit pinksterweekend bij mijn ouders en typ dit dus niet op mijn eigen computer. Mijn vader is een IT-professional en heeft de computer volgehangen met allerlei beveiligingen en blokkades. Ik werk nu vanuit mijn zwaar geknepen Windows 2000 Pro account en kan aan de banner-blokkade helaas niets doen. Als jullie mochten beslissen mijn een OW of een 24-uurs HK ban te geven, besef dan dat dit niet mijn computer is en dat dit dus ook niet mijn beslissing is geweest. :{

Er zijn nog genoeg plaatsen waar ik GoT zit waar er wel op de banners geklikt kan worden.

Voor de duidelijkheid: Ik wil niets anders dan dat GoT blijf voortbestaan, dus ik zal de laatste zijn die wat op de banners aan te merken zal hebben. :)

Dank U.

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je deze niet had geplaats was er waarschijnlijk niet eens actie ondernomen. Ik heb ook wel eens een page cannot be displayed melding, en dat zonder blocker.

Hoe zat het ook alweer met die slapende honden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Ik vindt altijd dat je maar beter even kan uitleggen wat er nu écht aan de hand is...anders gaan mensen maar dingen aannemen enzo... |:(

Want -

Assumption is the mother of all fuck-ups! :P

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 19 mei 2002 12:21 schreef René vd Veen het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die slapende honden... :?
Ik denk dat het in het geval van Fryotech-XP anders ligt.
Hij kan er niets aan doen dat de banners worden geblokt, het enige alternatief dat hij heeft is het aanschaffen van een pc die hij dan voor zichzelf gebruikt.

Zijn vader wil niet dat er ads/banners/popups komen op zijn pc.
Dat Fryotech-XP wil GoTten staat daar dus los van.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 12:27 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat het in het geval van Fryotech-XP anders ligt.
Hij kan er niets aan doen dat de banners worden geblokt, het enige alternatief dat hij heeft is een aanschaffen van een pc die hij dan voor zichzelf gebruikt.

Zijn vader wil niet dat er ads/banners/popups komen op zijn pc.
Dat Fryotech-XP wil GoTten staat daar dus los van.
Ik heb wel een eigen PC (zonder blocker), maar die staat hier pakweg 100km vandaan in Haarlem...dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tsja, bannerblockers zijn lame, maar ik zou het nog lamer vinden als hier voor de topicstarter gevolgen aan zouden kleven...

//spuit 11 ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op zondag 19 mei 2002 12:28 schreef Fryotech-XP het volgende:
Ik heb wel een eigen PC (zonder blocker), maar die staat hier pakweg 100km vandaan in Haarlem...dus... :P
Dan is er dus geen probleem. :)
Maar als jouw vader nu een account heeft op GoT dan moet hij gebanned worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik trek momenteel niemand in twijfel!

Maar op deze manier kan iedereen wel een excuus posten. Het is moeilijk te controleren.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 12:32 schreef jelmervos het volgende:

Maar op deze manier kan iedereen wel een excuus posten. Het is moeilijk te controleren.
Trek dan voor mijn part alle IP-adressen na van waar ik ooit ge-GoT heb...dan zal deze waarschijnlijk de enige met blocker zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op zondag 19 mei 2002 12:32 schreef jelmervos het volgende:

Als een DB-dude in de firewall van GoT of de Addserver kijkt dan ziet die meteen welke IP-adressen adds blockt en welke niet. :)
Dan komen er vanzelf wat aapjes uit de mouw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er is geen actieve controle op hoor :P. Het is alleen zo dat als iemand hier loopt te roepen van "hahaha ik block jullie banners :P", dat wij dan zeggen "hahaha, wij blocken jouw ip >:)". Als je een dag bij je ouders zonder banners rondsurft dan zitten daar echt geen gevolgen aan vast, dit topic was ook niet nodig geweest :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Amen! Mijn dank kent geen grenzen! Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/worshippy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:42
Nouja, je weet het maar nooit >:) ;) Dit is natuurlijk een uitondering waar we geen probleem mee hebben. Het continu actief blocken, da's natuurlijk wat anders.

Iig aardig dat je de moeite neemt om 't ff door te geven, waar jij voor staat is nodig op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, dus adjes wees consequent en geef hem permanente ban! (boeie, adjes zijn toch nie consequent, dus gebeurd je niks :D)
Pagina: 1