Toon posts:

GTA3 gone gold is dicht. Waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vertel MIJ maar eens waarom ik dat topic open zou moeten laten?

[topic=498134/1/250]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat er een hoop zinloos geblaat is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

nieuwe openen ? of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, het is compleet ontaard in offtopic gezever en zinloos geblaat, maar jij hebt toch ook niet voor niks zo'n verwijder knopje, een rode naam en een reply functie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 11:33 schreef Qorne het volgende:
nieuwe openen ? of mag dat niet?
Vertel me eens waarom ik dat nou nog zou toelaten? Dit is het TWEEDE topic over GTA3 dat de TrashCan in gaat.

Moet ik Officiele waarschuwingen gaan uitdelen voor offtopic geblaat in die GTA3 draad?
Denk je dan dat men het dan zal afleren om zo te posten of gaat men dan vrolijk weer verder!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zondag 19 mei 2002 11:39 schreef Mr.Durden het volgende:
Tsja, het is compleet ontaard in offtopic gezever en zinloos geblaat, maar jij hebt toch ook niet voor niks zo'n verwijder knopje, een rode naam en een reply functie :?
tegen wie heb je het nou sorry ut is nog vroeg? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 11:41 schreef Qorne het volgende:

[..]

tegen wie heb je het nou sorry ut is nog vroeg? :? :? :?
Ik zie er hier maar een met een rode naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 11:39 schreef Mr.Durden het volgende:
Reken je even mee?
199 posts. 180 dienen te verwijderen.
Stel het verwijderen van 1 post kost +- een halve minuut (controleren of er een relatie is met reeds verwijderde posts die erboven staan, herladen pagina etc.)

Dus dan ben ik 90 minuten bezig...

En dit is al de tweede keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zondag 19 mei 2002 11:40 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Vertel me eens waarom ik dat nou nog zou toelaten? Dit is het TWEEDE topic over GTA3 dat de TrashCan in gaat.

Moet ik Officiele waarschuwingen gaan uitdelen voor offtopic geblaat in die GTA3 draad?
Denk je dan dat men het dan zal afleren om zo te posten of gaat men dan vrolijk weer verder!?
mag hij wel weer open als hij te spelen is ? als ie te koop is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 11:43 schreef Qorne het volgende:

[..]

mag hij wel weer open als hij te spelen is ? als ie te koop is ofzo?
Eerst hier een discussie en afhankelijk daarvan beslissen we gezamelijk, ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 11:43 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Reken je even mee?
199 posts. 180 dienen te verwijderen.
Stel het verwijderen van 1 post kost +- een halve minuut (controleren of er een relatie is met reeds verwijderde posts die erboven staan, herladen pagina etc.)

Dus dan ben ik 90 minuten bezig...

En dit is al de tweede keer.
Ja, nu kost dat zoveel tijd. Als je de eerste echte nonsensreply die had verwijderd en waarschuwingen in het vooruizicht had gesteld was het niet zover gekomen. Wetende dat de eerste in de TC is verdwenen, lijkt me juist des te meer reden om een strengere norm te hanteren in de tweede.

[edit]Domme typo weggehaald, 't is vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zondag 19 mei 2002 11:45 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Eerst hier een discussie en afhankelijk daarvan beslissen we gezamelijk, ok?
Ok is goed ik vraag het dan wel aan u als het zover is ok?

(lastig dat je niet hier kan edditen komen er zo snel zoveel posts :( ) ik kan niet in alleposts editen nu wel in eens in deze :? mijn vorige lukt niet :? wat vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 11:47 schreef Qorne het volgende:

[..]

Ok is goed ik vraag het dan wel aan u als het zover is ok?

(lastig dat je niet hier kan edditen komen er zo snel zoveel posts :( ) ik kan niet in alleposts editen nu wel in eens in deze :? mijn vorige lukt niet :? wat vaag
Ahum!? Moet ik me nu oud gaan voelen!? De volgende keer dat je U post krijgt je mail van me :D
Op zondag 19 mei 2002 11:45 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Ja, nu kost dat zoveel tijd. Als je de eerste echte nonsensreply die had verwijderd en waarschuwingen in het vooruizicht had gesteld was het niet zover gekomen. Wetende dat de eerste in de TC is verdwenen, lijkt me juist des te meer reden om een strengere norm te hanteren in de tweede.
Klopt maar ik ben een paar uurtjes weggeweest :(
Voor de goede orde: tot aan mijn post met de link naar LA zijn reeds 24 posts verwijderd ...

Wil 'men' dat ik officiele waarschuwingen ga uitdelen? Ik vraag het maar even want dan zou het namelijk wel eens kunnen zijn dat er een aantal mensen gaan verdwijnen van GoT. Ik zou dat weer heel jammer vinden.

Ik zou graag wel eens willen weten waarom men zo post in die draad terwijl duidelijk mag zijn (dat hoop ik toch heel erg dat dat duidelijk is) dat naar aanleiding van deze 2 LA draadjes:

[topic=498054]

[topic=497958]

hoe er hierover gedacht word.

En voordat men denkt dat ik 'om me heen ga slaan' met OW's vraag ik het maar even :+

edit: de onderste 15 met ICQ in de GTA3-draad hebben deze link gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien als er een paar strenge reply's waren geweest van een Mod, dat het offtopic gepraat wat geminimaliseerd werd. Tuurlijk moet dat ook zonder een Mod gebeuren maar jah....bij een spel van zo'n kaliber die ook nog eens op de 'verwachte' dag niet komt, kunnen de gemoederen hoog oplopen. Tuurlijk was niet zeker dat 'ie uberhaupt zou 'uitkomen' maar als er maar een paar beginnen dan is de 'lawine effect' snel daar. Natuurlijk ligt het niet aan die paar dan, we hebben er bijna allemaal voor gezorgd dat die dicht ging....ik zelf ook. :?

Ik hoop dat 'ie nog open gaat. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Clyde: zie post 3 in het GTA3 topic (is van Dave Schalk).

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13626719#13626719

Ik ga even Pizza eten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 12:00 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ahum!? Moet ik me nu oud gaan voelen!? De volgende keer dat je U post krijgt je mail van me :D
[..]

Klopt maar ik ben een paar uurtjes weggeweest :(
Voor de goede orde: tot aan mijn post met de link naar LA zijn reeds 24 posts verwijderd ...

Wil 'men' dat ik officiele waarschuwingen ga uitdelen? Ik vraag het maar even want dan zou het namelijk wel eens kunnen zijn dat er een aantal mensen gaan verdwijnen van GoT. Ik zou dat weer heel jammer vinden.

Ik zou graag wel eens willen weten waarom men zo post in die draad terwijl duidelijk mag zijn (dat hoop ik toch heel erg dat dat duidelijk is) dat naar aanleiding van deze 2 LA draadjes:

[topic=498054]

[topic=497958]

hoe er hierover gedacht word.

En voordat men denkt dat ik 'om me heen ga slaan' met OW's vraag ik het maar even :+
Ik zou er geen problemen mee hebben als er NOW's of OW's gegeven wordt ten gevolge van herhaaldelijk offtopic geblaat en als er al voor gewaarschuwd wordt in het draadje zelf. Verwijderen alleen was in dit geval dan ook niet genoeg geweest denk ik. Je hebt dan 24 replies gewist, maar een hoop mensen die daar niks van merken zien wel offtopic geblaat en die doen dan alsnog vrolijk mee, omdat er verder geen melding van gemaakt wordt.

Het is echt overduidelijk dat sommige mensen zich niet kunnen gedragen volgens de richtlijnen en als ze naar (herhaaldelijk) gewaarschuwd te worden nog steeds doorgaan, dan kun je daar best een (N)OW voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik even vragen waarom het erg zou zijn dat je in een topic als GTA3 gone gold in spielerij offtopic gaat?

Het lijkt niemand iets uit te maken? Ieder1 vermaakt zich, waarom dan dicht?

En dan nog iets, het ging wel degelijk nog steeds over GTA3, en niet over de barbie auto van het buurmeisje ofzo, DUSSS.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 12:06 schreef Ro2 het volgende:
Mag ik even vragen waarom het erg zou zijn dat je in een topic als GTA3 gone gold in spielerij offtopic gaat?
Off-topic aan is iets voor de HK, niet voor een tech-forum :{
Dus uitgebreid gaan lullen over hoe je moeder kan breien mag dan wel weer in SP staan :?
En dan nog iets, het ging wel degelijk nog steeds over GTA3, en niet over de barbie auto van het buurmeisje ofzo, DUSSS.....?
Nee, het ging wel over hoe laat je wakker werd. DUSSSSSSSS..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 12:06 schreef Ro2 het volgende:

Zie bijvoorbeeld de laatste twee posts. Dat is gewoon de bedoeling niet. Als er nuttige informatie in zo'n topic staat, raakt dat ondergesneeuwd door reacties zoals: "Ik = om 11 uur wakker :D"

Dat soort informatie is daar niet relevant en werkt forumvervuilend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nou, ik denk dat die personen die zo lopen de blaaten die draadjes dus niet hebben gelezen. Is dat wel zo? Dan zijn ze het volgens mij ook niet waard om lid te zijn van GoT.. met zo'n gedrag. :{
Hebben ze het niet gelezen? Dan vraag ik mij af waarom ze replyen. Lees de draad voordat je blaat. Dat deden hun dus ook niet. Dus ze zijn het lidmaatschap van GoT ook niet waard.. :{

Dus kortom: Zulk soort personen kan GoT volgens mij missen als kiespijn.
edit:

Voor de duidelijkheid. Wat OWs op z'n tijd uitdelen kan geen kwaad..
Het is een WAARSCHUWING, dus de user heeft nog de tijd om te veranderen he. ;)

Maarja, aan de andere kant moet je ook zien, dat GTA3 een erg, heel erg lang verwacht spel is, en waarvan het tijden duurde dat het er voor de PC kwam. Op de PS2 was het al een van de populairste spellen.. Nou, dan als het spel bijna uitkomt kun je natuurlijk wel wat geblaat verwachten, omdat mensen gewoon enthousiast zijn. Voor mij geen reden om onzin te gaan blaaten, maar opzich is het wel begrijpenlijk... alhoewel het nu wel HEEL erg is.

Maarja, ik vind het eigenlijk raar dat het nu pas is opgevallen dat SP veel op de HK lijkt.. Ik heb aan Jotti er ook eens wat van gezegd, en een manier verteld hoe het op te lossen is. Samengevat was het zo: Zet een aantal speciale mensen aan die offtopics/onzin posts in SP deleten.
Dat was volgens Jotti geen goed plan, omdat het niet is terug te draaien en daardoor er gezeur komt.. Alleen snap ik nu niet waarom het wel in I&T kan, terwijl het daar minder nodig is.. :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-10 08:50

Chakotay

Lick here to continue

Duurde eigenlijk langer dan ik dacht tot ie dicht ging...

Is het een idee om als het spel daadwerkelijk uit is een vers topic te openen, zodat we dan ook niet meer over ISOnews hoefen ze zeuren?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 12:11 schreef DataBeest het volgende:
Nou, ik denk dat die personen die zo lopen de blaaten die draadjes dus niet hebben gelezen. Is dat wel zo? Dan zijn ze het volgens mij ook niet waard om lid te zijn van GoT.. met zo'n gedrag. :{
Hebben ze het niet gelezen? Dan vraag ik mij af waarom ze replyen. Lees de draad voordat je blaat. Dat deden hun dus ook niet. Dus ze zijn het lidmaatschap van GoT ook niet waard.. :{

Dus kortom: Zulk soort personen kan GoT volgens mij missen als kiespijn.

Maarja, aan de andere kant moet je ook zien, dat GTA3 een erg, heel erg lang verwacht spel is, en waarvan het tijden duurde dat het er voor de PC kwam. Op de PS2 was het al een van de populairste spellen.. Nou, dan als het spel bijna uitkomt kun je natuurlijk wel wat geblaat verwachten, omdat mensen gewoon enthousiast zijn. Voor mij geen reden om onzin te gaan blaaten, maar opzich is het wel begrijpenlijk... alhoewel het nu wel HEEL erg is.

Maarja, ik vind het eigenlijk raar dat het nu pas is opgevallen dat SP veel op de HK lijkt.. Ik heb aan Jotti er ook eens wat van gezegd, en een manier verteld hoe het op te lossen is. Samengevat was het zo: Zet een aantal speciale mensen aan die offtopics/onzin posts in SP deleten.
Dat was volgens Jotti geen goed plan, omdat het niet is terug te draaien en daardoor er gezeur komt.. Alleen snap ik nu niet waarom het wel in I&T kan, terwijl het daar minder nodig is.. :?
Well said :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 12:04 schreef ItSnows het volgende:
Clyde: zie post 3 in het GTA3 topic (is van David Schalk).

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13626719#13626719

Ik ga even Pizza eten :+
hij heet Dave :X :P

maar wat ik zou zeggen....gewoon veel strenger worden, reply's wissen is teveel werk; maak zelf het topic, en zet met grote letters dat onzinposts OW's opleveren oid.

jammer dat het zo moet, maar imo is het best leuk om te kunnen discussieren over GTA3 :)
is toch wel een van dé games van het jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Mijn excuuses vooor dat geblaat over hoe laat je wakker werd :'( maar nu hoor ik hier van veel dat die mensen GoT niet waard zijn :'( dus hier begrijp ik uit dat ik weg moet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 12:41 schreef Qorne het volgende:
Mijn excuuses vooor dat geblaat over hoe laat je wakker werd :'( maar nu hoor ik hier van veel dat die mensen GoT niet waard zijn :'( dus hier begrijp ik uit dat ik weg moet :?
Als zoiets herhaaldelijk voorkomt lijkt MIJ zoiets wel moeten ja..

Maarja, jij hebt geluk dat ik het hier niet voor het zeggen hebt. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej, natuurlijk niet. :) Als je alleen maar hier komt om een beetje offtopic over je leech gedrag te praten telkens als er een spel dreigt uit te komen, ben je niet echt geschikt voor 'nuttige bijdrage' aan de fora. Maar gezien je posts is dat bij jou niet het geval.
Die ene keer dat je melde dat je om 11,00h wakker werd.....ach, moet soms kunnen he. :) Er zijn vast GoT'ters die 100 keer erger zijn als jou.

We zijn ook maar mensen. Gewoon blijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zondag 19 mei 2002 12:48 schreef Clyde het volgende:

[..]

Neej, natuurlijk niet. :) Als je alleen maar hier komt om een beetje offtopic over je leech gedrag te praten telkens als er een spel dreigt uit te komen, ben je niet echt geschikt voor 'nuttige bijdrage' aan de fora. Maar gezien je posts is dat bij jou niet het geval.
Die ene keer dat je melde dat je om 11,00h wakker werd.....ach, moet soms kunnen he. :)

We zijn ook maar mensen. Gewoon blijven. :P
Ja klopt was een beetje dom van mij :P ik doe het de volgende keer niet weer , maar ja he dat heb je er van als je helemaal verslaaft aan GTA3 bent en heeél graag hem op de PC wil .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wegmoet is wel erg drastisch, maar waarom zet je zulke replies:
Door Qorne - zaterdag 18 mei 2002 23:17

--------------------------------------------------------------------------------
agja ik ga zo lang mogelijk opblijven

[..]

Door Qorne - zaterdag 18 mei 2002 23:19

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:18 schreef Clyde het volgende:
[..]

That's the spirit

haha
ff de boards afzoeke he

[..]

Door Qorne - zondag 19 mei 2002 00:21

ik ga morge wel verder kijke anders krijg ik zo veel gezeik hier en boze vriendin enzo

[..]

Door Qorne - zondag 19 mei 2002 11:23

quote:
Op zondag 19 mei 2002 11:20 schreef SaSReCoiL het volgende:
ik = om 11 uur wakker

ik om 11:18 toen geb ik om 11:19 op "verstuur"gedrukt van mijn post hier boven ehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 12:51 schreef Qorne het volgende:

[..]

ik doe het de volgende keer niet weer
You are forgiven my son (8> O-)

Toch positief....dat sommige er weer van leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Dit is zelfs telaag voor de HK dat klopt nogmaals mijn excuuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20
Kan beter Thrashcan in, die posts kan je toch niet als tech posts zien :?

Maar als er nieuwe draad(vast wel :)) komt gewoon effe bovenaan waarschuwen dat men geen debiele offtopic posts moet gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Qorne: voor straf moet jij het nieuwe topic maken.

Let wel: ik ben niet snel tevreden. Ik verwacht een korte beschrijving van de game, minimaal 2 pixs en links naar 2 websites met meer info. En natuurlijk dingen die jij ook nog als belangrijke aanvulling meent te weten >:)

Dan zullen we het voor deze keer hierbij laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32
Ik vind gewoon (das mijn standpunt) dat er een nieuw topic moet komen, maar alleen ontopic en zodra er iemand een paar offtopic postings doet dat je hem er zelf op moet wijzen van hey, edit dat ff of anders gewoon het schop een modje board. De rest over isonews en alles kan toch gewoon op mirc?! daar is het nu toch ook gezellig dus dat is blijkbaar geen probleem dus waarom zou je het dan niet fatsoenlijk ontopic kunnen houden. :?
(of iemand member van SP help crew maken die ook posts kan verwijderen >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 15:10
Maak gewoon een topic aan als het spel daadwerkelijk uitgekomen is.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Idd, gewoon lullen over iets dat er al is.

Het is trouwens alleen maar Isonews geblaat (waar ik ook aan meegedaan heb trouwens :X) en het loopt toch alleen maar uit op: "kijk, ik download hem met 200 k/s van een pubstro".

Van mij hoeft het niet meer, ik wacht rustig af. Toch mijne excuses voor offtopic geblaat

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ons gewoon lekker blaten.... :)

GTA word ook niet elke dag ge-relaesed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
En als GTA3 dan gereleased is mag er dan wel weer een topic over open ? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat jullien erg krenterig bezig zijn met zn allen hor, wat maakt het nou uit zeg...

Dan open ik het topic wel in HK :+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op verzoek van Dave Schalk komt er een derde topic...
Pagina: 1