NXS DSL

Pagina: 1
Acties:

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

Topicstarter
Via de sig van Hielkej kwam ik de volgende DSL aanbieding tegen:

8 Mbit down, 512 Kbit, 100 Gig/mnd, 85 euro per maand, en +/- 150 euro voor een modem. En er zijn geen setupkosten bij een 2 jarig contract. (anders +/- 200 euro bij 1 jaar)

http://hielkej.normi.net/web/inet.htm

Is dit betrouwbaar of niet, want 10 euro per maand minder dan Ciston/Tweakdsl/eweka/luna is toch niet niks. En daarnaast geen setupkosten is helemaal mooi. Er zijn maximaal 2000 aansluitingen beschikbaar, ook een beetje vreemd van een commercieel bedrijf. Kortom weet er iemand hier iets meer over?

Verwijderd

Waarvoor wil je dat gebruiken? Want 512kb voor upload is natuurlijk niet spetterend veel.

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Topicstarter
das meer dan voldoende, trouwens geen van de BBned providers levert meer up. 512 is altijd beter dan de 128 van Nixstream >:)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
is het betrouwbaar ? NEE imo

ik open die link van je en ik zie me daar toch een webpagina-van-een-8-jaar-oud-kind

daar kan je toch niet op vertrouwen...

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Topicstarter
ben ik t wel mee eens, maar het is een eerste opzetje, en pas over 2 maanden is de intro. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 11:27 schreef Rogier21 het volgende:
Waarvoor wil je dat gebruiken? Want 512kb voor upload is natuurlijk niet spetterend veel.
64kbyte is toch al 4X zo snel als chello/@home :(
Op zondag 19 mei 2002 12:07 schreef [Airwolf] het volgende:
is het betrouwbaar ? NEE imo

ik open die link van je en ik zie me daar toch een webpagina-van-een-8-jaar-oud-kind

daar kan je toch niet op vertrouwen...
Dat heb je goed gezien :)
heb hem ook in wel 10min gemaakt |:(
Er komt nog wel een betere, die door een ander bedrijf ik elkaar gezet gaat worden :)
nog tips om het te verbeteren?
Pagina: 1