Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de Nokia 3210 unlocken maar krijg te horen via MSN dat dat via een unlockkabel moet. Maar kan het ook via een gewonen datakabel?

En kan het ook alleen met software dat unlocken? Of moet je flashen (Geen urls of uitleg hierover). Of moet je ook de hardware in je foon veranderen?

Verwijderd

Hoe lang heb je die 3210 al?
Je kunt hem na een jaar gratis laten unlocken door je provider [behalve als je telfort hebt, zou ik daar niet aan beginnen :9 ]

Verder kun je een 3210 gewoon unlocken dmv een datakabel voor zover ik weet...

Verwijderd

verder weet ik t verschil tussen datakabel en unlockkabel niet....

Volgens mij is t gewoon psies tzelfde

Verwijderd

ik denk dat hij met unlockkabel een flash kabel bedoelt. Deze wordt in ieder geval bij de Nokia 3310 gebruikt om te unlocken. Volgens mij kon je bij de 3210 de datakabel nog gebruiken, maar weet het niet zeker

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ja het kan via een gewone, maar niet makkelijk

alles onder 5.31 ging nog makkelijk maar 31 en boven niet meer.

het kan ook via een flash kabel natuurlijk maar dat mag hier he ;)

maar de vraag is of je het wel wil met een gewone kabel, want daarvoor moet je hem open schroeven en dan moet je tijdens het unlocken een draadje op een chipje houden.

ik heb hier geloof ik nog wel ergens de manual liggen, anders is die ook sim-pel met google te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Wordt dit werk met flashen enzo ook in beverwijk gedaan?

Verwijderd

Op iedere pc beurs staat ook een gast die de toestellen repareerd ( en dan op zo n wijze dat ineens de simmlock weg is) vervelend ;)
Pagina: 1