Toon posts:

Frontpage geeft scripterrors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar www.tweakers.net probeer te gaan laad de pagina niet. Het enige wat ik te zien krijg is de kolom rechtsonder met de nieuwsheadlines van zondag 19 mei. (er staan echter geen headlines). ook de koppen Headlines van zaterdag en Headlines van vrijdag staan er maar hier staat ook niets onder.

Ik heb mijn cookies en cache al weg gegooit maar het wil nog steeds niet werken. Ik heb de security van internet-explorer al een een keer op 'low' gezet maar dit helpt ook al niet. De firewall van XP staat uit en mijn gewone firewall heb ik ook maar uitgezet maar dat helpt dus ook niet :(
Ik gebruik windows XP samen met IE 6.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zit je achter een proxy? Gebruik je een adblocker of een ander tooltje dat banners kan tegenhouden zoals ZoneAlarm?

Wat is precies de foutmelding die krijgt?

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Achter proxy, nee dacht het niet (1 computer op ADSL via planet). ZoneAlarm staat uit, en ik heb geen andere progjes draaien.
De foutmelding linksonderin de balk van IE is tijdens het laden "!error on page" en uiteindelijk "!Done, but with errors on page".
Als ik de foutmeldingen voor scripts aan zet is de eerste vage IE foutmelding:
Line: 4
char: 5
error: syntax error
Code: 0
URL: http://www.tweakers.net
En de volgende is dat op regel 10 "is" undefined is. Hierna volgen nog tig popupjes met foutmeldingen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 19 mei 2002 10:43 schreef Frog_ het volgende:
ZoneAlarm staat uit.
Is het helemaal weg uit het geheugen/tray etc., of draait het programma zelf nog wel maar heb je het stopgezet?

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt weer!
Maar ik snap er niks van. Zonealarm stond uit (echt uit ook niet in tray) en toen werkte het niet. Ik heb het ge-uninstalled en opnieuw opgestart en nu werkt het opeens :?
Draait er dan geeneen tweaker zonealarm?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 19 mei 2002 11:11 schreef Frog_ het volgende:
Het werkt weer!
Maar ik snap er niks van. Zonealarm stond uit (echt uit ook niet in tray) en toen werkte het niet. Ik heb het ge-uninstalled en opnieuw opgestart en nu werkt het opeens :?
Draait er dan geeneen tweaker zonealarm?
Jawel, daarom hebben denk ik ook veel mensen problemen :). Ik snap ook niet hoe dat programma het voor elkaar krijgt om de frontpage te slopen, lijkt me dat ie java/css/html e.d. gewoon door moet laten :?.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 19 mei 2002 10:30 schreef Wouter Tinus het volgende:
Zit je achter een proxy? Gebruik je een adblocker of een ander tooltje dat banners kan tegenhouden zoals ZoneAlarm?

Wat is precies de foutmelding die krijgt?
Sinds wanneer houdt Zonealarm banners tegen? Ik gebruik het altijd.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 19 mei 2002 11:25 schreef PcDealer het volgende:

[..]

Sinds wanneer houdt Zonealarm banners tegen? Ik gebruik het altijd.
New ZoneAlarm Pro doubles your protection with Ad Blocking and Cookie Control to speed up your Internet experience and stop Web site spying.
Volgens mij staat het niet standaard aan, maar het kan dus wel.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 19 mei 2002 11:31 schreef Wouter Tinus het volgende:

Volgens mij staat het niet standaard aan, maar het kan dus wel.
Oh, de Pro versie. Maar dan moet ik dokken... ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1