Toon posts:

MSN ongevraagde oproep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg soms in mijn MSN in eens een message van blackhood of zo. hij zegt dat ide uit canada komt en ik hem aanmelde. raar maar waar. hoe kan dat :?

Ook had ik pas dat iemand in eens komt en constant ;-) typ en in je balk zie je dan george busch is typing a meesage en gebeurt alleen als je met iemand in conversation bne

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:53

Dennahz

Life feels like hell should.

dan heeft diegene een msn worm :)

Twitter

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 10:16 schreef BrEeZeR het volgende:
dan heeft diegene een msn worm :)
Virus dus!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 10:17 schreef Da Mastah het volgende:

[..]

Virus dus!
Ow dus waar ik dan mee chat ik kan het niet hebben want zit op linux

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Heb ik ook weleens gehad dat ik opeens een nieuwe contact in m'n lijst had staan. Bleek een contact waarmee m'n zusje weleens mee chat, maar hoe die zomaar in mijn lijst verzeild raakt :?

Tegenwoordig geen last meer van gelukkig, misschien komt het doordat ik Trillian gebruik of doordat m'n zusje nu een eigen computer heeft :)

hmmz

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:53

Dennahz

Life feels like hell should.

Op zondag 19 mei 2002 10:17 schreef Da Mastah het volgende:

[..]

Virus dus!
een worm en een virus is heel wat anders.. :)

Twitter

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Op zondag 19 mei 2002 10:36 schreef DJ^ het volgende:
Heb ik ook weleens gehad dat ik opeens een nieuwe contact in m'n lijst had staan. Bleek een contact waarmee m'n zusje weleens mee chat, maar hoe die zomaar in mijn lijst verzeild raakt :?
Zoiets heb ik ook pas geleden gehad, ik blockte iemand en verwijderde hem uit mijn lijst. En de volgende dag stond ie er weer in.... :?

Verwijderd

Ik heb laatst een keer gehad dat ik met iemand aan het chatten was en er stond onderin mn eigen email adres in plaats van de naam van degene waar ik mee aan het chatten was :?

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Mij ook weleens iets raars gebeurt, gebruikte serveral msn sessions, en op een of andere manier had ie alle contacts van de mailadressen verwisseld :? :? :? raar
Pagina: 1