[rc5] 17mei

Pagina: 1
Acties:

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 20:36

radial

Watch out

Topicstarter
Leuk van dnet dat ze de stats weer bij hebben gewerkt t/m 10 mei alleen gaat het denk ik nog niet echt lekker.

De 17 flusje gedaan van 68k en er is net 37k aangekomen, dit is al 2e keer de laaste maand, de 27 april 117k en aangekomen = 88k zit nogal erg groot verschil tussen.
Het lijkt me nogal vreemd dat het allemaal randoms zijn 10-15% minder oke dat kan nog maar meer dan 30% is nogal erg veel.
Zou het kunnen zijn dat dnet de blokjes sneller uit aan het geven is ipv de 90 dagen?

Proxy hier stuurt alles wat binnenkomt gelijk weer door dus daar zal het niet aan liggen.

20xSF170s - ozo

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Gewoon paar dagen wachten met goede stats, dus geen vertraging bij dnet, als ze er dan nog niet zijn gewoon nog een keer flushen.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• radial

radial

Watch out

Topicstarter
Paar dagen wachten, die van 27 april is al ruim paar weken geleden :( maar ja we zien het wel

En nog keer flushen zal moeilijk gaan aangezien alles gelijk doorgeflushed wordt.

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:20 schreef radial2000 het volgende:
En nog keer flushen zal moeilijk gaan aangezien alles gelijk doorgeflushed wordt.
Dan doe je zoals mij : maak een kopie van je buff-out, en flush hem dan. Dan heb je nog altijd je originele buff-out liggen...
Maar ervaring leert me dat je 10% toch mag vergeten, al flush je die buffer 10 keer... ;(

/me heeft nog al z'n buff-out's sinds sept 2001 :P

Verwijderd

Witlof van [DPC]Division Eindhoven baalt nogsteeds omdat hij vroeger nooit back-upte en zo een hoop blokkies van het team heeft verloren toen een HD van hem crashte.

• radial

radial

Watch out

Topicstarter
Id ja dat heb ik ook een hele tijd gedaan 1x per week flushen en elk uur een backup maken met datum+tijd erbij.

Maar vind het handiger om gewoon alles door te sturen, dit om gewoon een redelijke dagoutput te hebben, die af en toe wat omhooggaat.

Meestal hou ik toch wel rekening met een verlies van 10-15% dat is niet zo`n probleem.
Zo ook 6 dec, bijna half miljoen geflushed en 260k maar aangekomen.
Het probleem/lastige was die 500k waren gedaan door cad/cam werkstations met xeon procs, weet niet meer de exacte specs hiervan, alleen toen ik de logs ging napluizen kwam ik erachter dat het keys waren van een hele oude range. Dat zou toen de oorzaak geweest kunnen zijn.
Maar lastige is dat die gast er weer mee gestopt is jammergenoeg, omdat alles niet meetelde.
Zou toch dagelijkse output van 300-400k geweest zijn.

20xSF170s - ozo

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Op maandag 20 mei 2002 09:52 schreef radial2000 het volgende:
Id ja dat heb ik ook een hele tijd gedaan 1x per week flushen en elk uur een backup maken met datum+tijd erbij.

Maar vind het handiger om gewoon alles door te sturen, dit om gewoon een redelijke dagoutput te hebben, die af en toe wat omhooggaat.

Meestal hou ik toch wel rekening met een verlies van 10-15% dat is niet zo`n probleem.
Zo ook 6 dec, bijna half miljoen geflushed en 260k maar aangekomen.
Het probleem/lastige was die 500k waren gedaan door cad/cam werkstations met xeon procs, weet niet meer de exacte specs hiervan, alleen toen ik de logs ging napluizen kwam ik erachter dat het keys waren van een hele oude range. Dat zou toen de oorzaak geweest kunnen zijn.
Maar lastige is dat die gast er weer mee gestopt is jammergenoeg, omdat alles niet meetelde.
Zou toch dagelijkse output van 300-400k geweest zijn.
Misschien die gast weer eens mailen/op zoeken. Dat soort aantallen is wel lekker om wat tijd in te steken om die weer te laten grazen voor DPC. Omdat Rc5 niet al te lang meer duurt kun je misschien bij hem alvast een ander projectje gaan starten?

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Jah, laat 'm ECCp doen, of Seti, daar gaat niets verloren (denk ik) :P
Pagina: 1