[XP] Asus6800Dlx video in> alleen 1e frame?

Pagina: 1
Acties:

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 09:41

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Hey peeps, er zijn al wel topics over geweest, maar hoe ik ook zoek, ik krijg het juist antwoord niet te pakken.

Ik wil video bewerken zoals ik dat altijd al heb gedaan. Enige verschil is dat ik nu XP gebruik, en w98se is even niet beschikbaar. Gewoon live beelden van camera naar scherm gaat goed. Maar zodra ik hem wil laten capturen blijft ie frozen op 1 framepje. ik heb de nieuwste drivers van asus geprobeerd, de nieuwste detonators, wmd drivers, alles - wat kan ik nog meer doen? het is me een keer gelukt om een paar korte stukje te caputeren, maar daar was de kwaliteit heel vreemd van, en na een reboot wilde dat ook al niet meer! Als het voor mezelf was zou ik denken -jammer dan- maar ik moet voor iemand anders wat bewerken (belofte maakt schuld dammit)

Ik wil w98 er nu niet opzetten, want ik heb momenteel nogal wat problemen met hardeschijfruimte etc :(

Ik meen eens een keer zoiets te hebben gelezen dat er een agp instelling verkeerd zou kunnen staan? help!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
bumpje?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Hmm, dan heb ik ook een vraagje :P ik wil mijn PS2 aansluiten op de video in. met welk proggie krijg ik het beeld tevoorschijn? en moet ik daarvoor ook asus drivers hebben?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
als ik je sig leees dan heb je drivers nodig van Ati :? 'Ati Radeon 8500LE'? anywayz, ALS je wel een asus hebt liggen kun je video bekijken met bv asus live ofzo, dat werk allemaal goed...

weet echt niemand hoe ik kan capturen?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
excuses voor het subtiele schopje, maar ik moet dat filmpje morgen inleveren, en ik had gedacht dat er wel meerdere mensen zijn met de combi xp/asus6800? ;(

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb dezelfe combi, maar zowel onder windows 2000 als XP heb ik het capturen nooit aan de praat gekregen, erg klote idd, daarom heb ik win98 er wel nog op staan.

mocht je toch een oplossing vinden dan hoor ik dat graag

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Op maandag 20 mei 2002 09:54 schreef BaRF het volgende:
als ik je sig leees dan heb je drivers nodig van Ati :? 'Ati Radeon 8500LE'? anywayz, ALS je wel een asus hebt liggen kun je video bekijken met bv asus live ofzo, dat werk allemaal goed...

weet echt niemand hoe ik kan capturen?
heb meer dan 1 pc :) ik heb dus Asus Digital VCR geprobeerd, dat schijnt een verbeterde versie van Asus Live te zijn? anywayz, ik kan daar geen tv-in selecteren.
Pagina: 1