Toon posts:

Sony PSone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Playstation one (kleine versie) maar kan de voeding nergens vinden. Een nieuwe kost een beetje duur, maar ben best wel bereid om dat te betalen als ik zeker weet dat die Sony niet kapot is.
Ik heb wel een universele voeding gekocht die past, lampje brand, maar cd draait niet. Nu weet ik nog niet, is Sony kapot of voeding te licht?
Weet iemand hoeveel ampere de sony psone voeding moet zijn? Ik weet wel dat het 7,5 volt is.
Er is ook helemaal niemand die ik ken in Rotterdam die een psone heeft waar ik even 10 sekonden zoŽn voeding van kan lenen om te testen... ;(

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-08 13:45
offtopic:
sony? heet dat ding niet gewoon psone?

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op zondag 19 mei 2002 04:48 schreef Novah het volgende:
offtopic:
sony? heet dat ding niet gewoon psone?
Is toch van Sony |:(

Als ie 750 mA kan leveren is ie wel geschikt.
Wel zorgen dat de polariteit goed is ..

en een stapje meer Volt is beter dan een ietsie pietsie te weinig (meten dus).

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 14:39

BaRF

bijna kerst

te veel ampere kan ook geen kwaad.

ff gegoogled:

psone power supply
Output : 7.5V - 2.0A

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 10:49 schreef BaRF het volgende:
te veel ampere kan ook geen kwaad.

ff gegoogled:

psone power supply
Output : 7.5V - 2.0A
bedankt! Zelf kon ik die informatie niet vinden. Geen wonder dat mijn universele voeding niet werkt, is maar 75 mA. Lampje brand wel, maar verder...
Is er niemand met een kapotte PSone die nog zoŽn voedinkje overheeft?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 15:20 schreef mariusjr het volgende:

[..]

bedankt! Zelf kon ik die informatie niet vinden. Geen wonder dat mijn universele voeding niet werkt, is maar 75 mA. Lampje brand wel, maar verder...
Is er niemand met een kapotte PSone die nog zoŽn voedinkje overheeft?
Neem dat ding mee naar de plaatselijke electro-shop en vraag of ze een bijpassende voeding voor je hebben.
simpel :)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-08 13:45
Op zondag 19 mei 2002 05:36 schreef violator_ het volgende:

[..]

Is toch van Sony |:(
jah ik noem mijn tv toch ook een sony, maar een tv, en mijn dvdspeler een dvdspeler, zo kunnen we elkaar beter begrijpen :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 15:22 schreef jadjong het volgende:

[..]

Neem dat ding mee naar de plaatselijke electro-shop en vraag of ze een bijpassende voeding voor je hebben.
simpel :)
Simpel?
Diverse geruchten gehoord waar ze zoiets hebben.. maar tot nu toe allemaal loos alarm...
Is niet echt standaard, die stekker..
en trouwens, waar denk je dat die universele voeding vandaan komt? :-) Volgens de verkoper MOEST die werken...

Verwijderd

Topicstarter
Of is er ergens een emulator te halen zodat ik Alundra op de PC kan spelen?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 15:27 schreef mariusjr het volgende:

[..]

Simpel?
Diverse geruchten gehoord waar ze zoiets hebben.. maar tot nu toe allemaal loos alarm...
Is niet echt standaard, die stekker..
en trouwens, waar denk je dat die universele voeding vandaan komt? :-) Volgens de verkoper MOEST die werken...
Dan is het een verkoper. ALs je iets wilt weten moet je mensen hebben die in de winkel staan en mensen adviseren, verkopers kan je beter vermeiden.

Als de persoon in kwestie op het apparaat had gekeken en daar bijv. 7volt 2A gelezen dan had hij daar ook de juiste voeding bij moeten leveren. Doormeten van de contacten had hij ook kunnen doen om de juiste polariteit te weten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 15:42 schreef jadjong het volgende:

[..]

Dan is het een verkoper. ALs je iets wilt weten moet je mensen hebben die in de winkel staan en mensen adviseren, verkopers kan je beter vermeiden.

Als de persoon in kwestie op het apparaat had gekeken en daar bijv. 7volt 2A gelezen dan had hij daar ook de juiste voeding bij moeten leveren. Doormeten van de contacten had hij ook kunnen doen om de juiste polariteit te weten.
Op het apparaat kijken kan ik ook wel, maar daar staat alleen de voltage op...
Pagina: 1