Kennis ook, we hadden beiden nog geen bevestiging en op de site staat dat de account nog wacht op machtiging, die tijdig is ingestuurd. Ze hebben schijnbaar hun systeem nog niet helemaal bijgewerkt.
Maar ik bel nu voor het eerst in zonder telefoonkosten. En de snelheid is zeker OK. Als het zo blijft dan zet ik mijn kwartaal abo zeker om in een jaar abo, afhenkelijk van wanneer de kabel arriveert.
Verwijderd
:((((
Ik heb QO al een paar keer gemaild, het kwam wel voor elkaar zeiden ze steeds in moeilijke woorden.
Ik probeer in te loggen met de acount naam die ik opgegeven heb. zo moet het toch ook?
ik ga morgen ff bellen
Verwijderd
Ze hebben me een mailtje gestuurd dat ik kon inloggen, maar windows zegt dat het wachtwoord/gebruikersnaam niet klopt.
Het staat op de brief wat ik van hun kreeg!
mzzl
werkt perfect. alleen met 56k niet altijd snelste verbinding
Quickonline rulez !!!!!!!!!
Verwijderd
sinds de nieuwe abo's zijn ingestroomt is het inbellen slecht geworden.
ik hoop dat ze het snel fiksen anders begint het op SW praktijken te lijken.
Wij hebben inderdaad uw brief binnen gehad. U kunt nu dus per 1 Oktober
internetten via Quickonline.
De incasso zal wat later plaatsvinden i.v.m. wat problemen die snel opgelost
zullen worden.
Met vriendelijke groet,
Quickonline.[/quote]Grrrr... NIET DUS
Verwijderd
mzzl
Verwijderd
Ga dus ook meteen weer opzeggen.
Ik hoop dat ze dat morgen oplossen !
Verwijderd
Snelheid is niet helemaal top, maar dat hoeft niet perse door hun te komen.
Ik heb trouwens geen bericht van ze gekregen dat mijn account geactiveerd is.
Verwijderd
Verwijderd
Quickie rulezzzzzzzz dus wel!
Verwijderd
Snelheid ook zeer acceptabel en verder valt er gewoon niets op aan te merken.
Verwijderd
Weet je wat het probleem was?
Op een of andere vage reden had QOL maar 3 cli nummers doorgekregen. Maar dat deed er niet toe omdat ik dacht dat ik met het nummer belde wat er bij stond. Maar weetje... ik ging ff met m'n pc naar m'n mobiel bellen en toen stond daar het nummer wat er NIET bijstond!!! Dus ik weer bellen met qol.. hun gooide dat nummer er ff bij en ik zit nou op qol!
downloadsnelheid normale isp:
uitstekend
Ping normale isp (q3)
goed
Downloadsnelheid QOL:
goed/uitstekend
Ping QOL (q3)
uitstekend
DUS
Verwijderd
Bij mij DEED hij het ook, om precies te zijn 1 dag.
Ik had me ook opgegeven voor flatstream en per 1 okt zou ik van start gaan.
Nooit een bevestiging ontvangen, dus ik had t maar gewoon geprobeerd op 1 okt. en tot mijn verbazing werkte het!
Sinds zaterdag avond hebben ze een grote storing aan de authenticatieservers gekregen, waardoor ik niet meer kan inbellen.
'Kan nog wel een paar dagen duren' zei de helpdesk-knakker, nadat ik 35 (!) minuten a 50/ct per minuut in de wachtrij had gestaan.
Voorlopig vind ik dat hele quickonline nog om te
Zijn er meer mensen die momenteel niet in kunnen bellen ?
Like this yall...
Als ie online is, best aardig. Geen Demon, maar best aardig.
Vorige maand was het beter maar oke.
Als windows zegt dat je naam en wachtwoord niet goed is, gewoon weer op enter drukken en net zolang proberen totdat hij erdoor komt. (Check wel ff je wachtwoord
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
Na problemen met verkeerde CLI nummers werkt hij. Helpdesk gebeld (ook 16 minz wachten grrrrrrrrr) en CLI nummers veranderd. Helpdesk zij dat er problemen waren met authenticatieservers, moest morgen opgelostmzijn, maar wat maakt dat paar keer op enter drukken uit. QO is snel voor games (daar heb ik em voor), goede downloads, kortom ik ben tevreden!
Verwijderd
Verwijderd
Maar je moet eerst eens zien in te loggen.
Of het is in gesprek of je krijgt een paswoord fout. Dikke ellende op het moment
Werkt wel aardig..
Had eerste 2 dagen 300mb gedowned...
Helaas is er wat mis met hun login/password servertje, daarom kan ik niet inloggen.
Soms werkt ie wel, ene keer naam DarkHelmet
andere keer werkt darkhelmet weer.
Naja ze zeggen iig " we keihard eraan werken"
dus zal wel OK zijn.
Heb gelukkig Demon nog, niet voor lang iig
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Verwijderd
Ze zijn alleen wel traag met reageren op hun e-mail..
Ik wees ze op een foutje in de delegation en de reverse maar heb er nog niks van gehoord..