doet quickonline het al bij jullie?

Pagina: 1
Acties:

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
En dan bedoel ik degene die vanaf oktober instromen!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ja, vanaf twaalf uur perfect.

Kennis ook, we hadden beiden nog geen bevestiging en op de site staat dat de account nog wacht op machtiging, die tijdig is ingestuurd. Ze hebben schijnbaar hun systeem nog niet helemaal bijgewerkt.

Maar ik bel nu voor het eerst in zonder telefoonkosten. En de snelheid is zeker OK. Als het zo blijft dan zet ik mijn kwartaal abo zeker om in een jaar abo, afhenkelijk van wanneer de kabel arriveert.

• Morgoth
bij mij doet hij het dus nog NIET :((((((

Verwijderd

Nee bij mij ook nog niet! en ik heb 12 september de bevestiging al gestuurd!
:((((
Ik heb QO al een paar keer gemaild, het kwam wel voor elkaar zeiden ze steeds in moeilijke woorden.
Ik probeer in te loggen met de acount naam die ik opgegeven heb. zo moet het toch ook?

• Morgoth
als het goed is wel :(

ik ga morgen ff bellen :(

Verwijderd

en wat zeiden ze QO??
Ze hebben me een mailtje gestuurd dat ik kon inloggen, maar windows zegt dat het wachtwoord/gebruikersnaam niet klopt.
Het staat op de brief wat ik van hun kreeg!
mzzl

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-08 09:55

jw

ik heb verder geen bericht van hun gehad maar kwam er vandaag achter dat het al october was :D

werkt perfect. alleen met 56k niet altijd snelste verbinding :( maar dat kan ook aan mijn lijn liggen ivm. storing enz.

Quickonline rulez !!!!!!!!!

Verwijderd

laat dat rulezz maar ff weg .
sinds de nieuwe abo's zijn ingestroomt is het inbellen slecht geworden.
ik hoop dat ze het snel fiksen anders begint het op SW praktijken te lijken.

• Morgoth
kreeg deze mail terug van qo:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hallo,

Wij hebben inderdaad uw brief binnen gehad. U kunt nu dus per 1 Oktober
internetten via Quickonline.
De incasso zal wat later plaatsvinden i.v.m. wat problemen die snel opgelost
zullen worden.
Met vriendelijke groet,
Quickonline.[/quote]Grrrr... NIET DUS :(

Verwijderd

heb je ook al probleem met inbellen? kent ie het wachtwoord niet? ik heb dezelfde mail, of ja hij brengt dezelfde boodschap, maar ik kan nog steeds niet inloggen!
mzzl

Verwijderd

Tussen 18:30 en 21:00 kun je inbellen wel vergeten constant in bezet :(
Ga dus ook meteen weer opzeggen.

• Morgoth
inbellen gaat wel goed hoor bij mij, 9/10 keer is hij niet bezet... alleen zeurt ie nog steeds dat m'n passwoord verkeerd is (of username).
Ik hoop dat ze dat morgen oplossen ! :(

Verwijderd

Bij mij doet ie het sinds vanmiddag :)
Snelheid is niet helemaal top, maar dat hoeft niet perse door hun te komen.
Ik heb trouwens geen bericht van ze gekregen dat mijn account geactiveerd is.

Verwijderd

Kan er ook sinds 1 oktober opkomen, snelheid goed, inbellen steeds in 1 keer, maw. ik ben een tevreden gebruiker. :)

Verwijderd

Ik heb ook sinds 1 oktober quickie en ik heb helemaal nergens last van. De verbinding is echt top. Bijna altijd in 1 keer verbinding.

Quickie rulezzzzzzzz dus wel!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een dagje kunnen Quiknetten, en ik ben tot nu toe erg tevreden. Geen enkel probleem met inbellen terwijl ik dat anders wel altijd had :)
Snelheid ook zeer acceptabel en verder valt er gewoon niets op aan te merken.

• Morgoth
waarom jullie wel en ik niet :(((((((((

Verwijderd

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik leef met je mee morgoth weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GVDGVDGVD waarom werkt het nou niet plz QUICKONLINE DOE ER WAR AAN Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Morgoth
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij doet het!!!!!!!!

Weet je wat het probleem was?

Op een of andere vage reden had QOL maar 3 cli nummers doorgekregen. Maar dat deed er niet toe omdat ik dacht dat ik met het nummer belde wat er bij stond. Maar weetje... ik ging ff met m'n pc naar m'n mobiel bellen en toen stond daar het nummer wat er NIET bijstond!!! Dus ik weer bellen met qol.. hun gooide dat nummer er ff bij en ik zit nou op qol!

downloadsnelheid normale isp:
uitstekend
Ping normale isp (q3)
goed
Downloadsnelheid QOL:
goed/uitstekend
Ping QOL (q3)
uitstekend

DUS :P :9

Verwijderd

Shit, het ging allemaal erg goed maar vandaag heb ik geen toegang kunnen krijgen, hij accepteert mijn password niet terwijl ik zeker weet dat het goed is. :(

• Morgoth
heb ik ook, gewoon nog een paar x proberen en dat doet hij het ineens.

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Nou wees maar blij allemaal :(.
Bij mij DEED hij het ook, om precies te zijn 1 dag.

Ik had me ook opgegeven voor flatstream en per 1 okt zou ik van start gaan.

Nooit een bevestiging ontvangen, dus ik had t maar gewoon geprobeerd op 1 okt. en tot mijn verbazing werkte het!

Sinds zaterdag avond hebben ze een grote storing aan de authenticatieservers gekregen, waardoor ik niet meer kan inbellen.
'Kan nog wel een paar dagen duren' zei de helpdesk-knakker, nadat ik 35 (!) minuten a 50/ct per minuut in de wachtrij had gestaan.

Voorlopig vind ik dat hele quickonline nog om te :r

Zijn er meer mensen die momenteel niet in kunnen bellen ?

Like this yall...

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Wel problemen, maar na een keertje inbellen met mijn oude account van demon lukt het opeens wel. Ik denk eerlijk gezegd dat ze er wel hard aan werken want anders kunnen ze weer korting geven om geen gezichtsverlies te hoeven lijden... ;)

Als ie online is, best aardig. Geen Demon, maar best aardig.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Hij doet het hier ook, maar met "moeite".
Vorige maand was het beter maar oke.

Als windows zegt dat je naam en wachtwoord niet goed is, gewoon weer op enter drukken en net zolang proberen totdat hij erdoor komt. (Check wel ff je wachtwoord ;) )

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

JAAAAAAAAAAAAA HIJ WERKT!
Na problemen met verkeerde CLI nummers werkt hij. Helpdesk gebeld (ook 16 minz wachten grrrrrrrrr) en CLI nummers veranderd. Helpdesk zij dat er problemen waren met authenticatieservers, moest morgen opgelostmzijn, maar wat maakt dat paar keer op enter drukken uit. QO is snel voor games (daar heb ik em voor), goede downloads, kortom ik ben tevreden!

Verwijderd

Ik zit er al een maand op sins het begin dus, nou vanavond ligt de passwordvertificatieserver eruit dus ik krijg steeds melding van foute pass :(

Verwijderd

klopt het dat je er na 90 min de verbinding wordt verbroken

Verwijderd

Ja, dat klopt :)
Maar je moet eerst eens zien in te loggen.
Of het is in gesprek of je krijgt een paswoord fout. Dikke ellende op het moment :(

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
2 oktober dacht ik ook opeens eraan dat ik een flatstream abo had.
Werkt wel aardig..
Had eerste 2 dagen 300mb gedowned... :P

Helaas is er wat mis met hun login/password servertje, daarom kan ik niet inloggen.
Soms werkt ie wel, ene keer naam DarkHelmet
andere keer werkt darkhelmet weer.
Naja ze zeggen iig " we keihard eraan werken"
dus zal wel OK zijn.

Heb gelukkig Demon nog, niet voor lang iig

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Ik gebruik QO sinds september en tot 1 oktober was het top, nu kan ik nauwelijks meer inbellen, de newbies hebben daar geen problemen mee.....heel apart allemaal.

Verwijderd

Is maar goed dat ik het vandaag geannuleerd heb. Hou het wel bij planetinternet.

Verwijderd

Ik zit er ook sinds 1 september en heb nergens last van. (op dat inlog bugje van gisteren na)

Ze zijn alleen wel traag met reageren op hun e-mail..

Ik wees ze op een foutje in de delegation en de reverse maar heb er nog niks van gehoord..
Pagina: 1