[XP] System Restore: Not enough free disk space

Pagina: 1
Acties:

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Ik heb zitten klooien om Active Desktop in een RAM drive te zetten. Werkte niet helemaal fijn.. Ik heb verschillende programma's geinstalleerd en verwijderd en handmatig cookies aangepast. Enfin, ad werkt niet meer lekker en er zal nog wel wat rotzooi in m'n reg staan ook.

Nu maakte XP bij het installen van RamDisk een herstelpunt aan. Erg mooi, dus ik naar safe mode, restore en ik krijg in titel genoemde melding. Er moet minimaal 200 MB nog vrij zijn. Ik heb nog een paar gig over dus ik weet niet waar windhoos het over heeft. Op zich is het best wel te herstellen allemaal,, kost alleen wat tijd. Maar ik baal hier wel van, want als het een keer echt mis gaat heb ik dus ook niks aan system restore. Deze blijft nu dan ook op 'suspended' staan.

Help!

Verwijderd

Paar gig over op de Windows partitie neem ik aan?

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Op alle 3 mijn partities>

Ik ben al achter het probleem. Het heeft met RAM drive te maken. Wanneer deze wordt aangemaakt staat system restore automatisch aan. Nu wil Windows dus op elke drive die system restore heeft minimaal 200 MB vrije ruimte.

Maar nu heb ik de RAM drive eraf gegooit, maar windows blijft de foutmelding geven.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:38
Ik weet dat dit een oud topic is, maar :

Na installatie van XP servicepack1 heb ik het zelfde probleem. System restore suspended because one of the drives does not have enough free space.

Yeah right :( . Alle partities minimaal 4 GB vrij.

Iemand hier een oplossing voor ?

edit:
Ok, doet het weer. Directory C:\System Volume information was security-settings kwijt (niemand, ook system en administrators konden erbij)

System FULL CONTROL gegeven en na het handmatig maken van een restorepoint alles ok

Whatever