Hoi,
Ben net in het bezit van een GF4 Ti4400 en heb alles geinstalleerd een tijdje terug.
Nu heb ik alleen een probleem. Ik wil de nieuwste drivers installeren, maar om de 1 of andere reden kan ik kan ik de refreshrate-fix voor winxp niet meer gebruiken!
Dus ik houd twee opties over:
- nieuwere drivers (na 27.40) en continue een refreshrate van 60hz in spelletjes!
- Oudere drivers en refreshrate-fix gebruiken.
Ik wil de nieuwste drivers installeren, omdat de oudere mijn kaart niet goed ondersteunen, niet alle resoluties toelaten en de oudere drivers absoluut niet stabiel en goed werken met mijn kaart in bepaalde spellen (beeldfouten)
Dus ik moet het probleem van refreshrate in winxp oplossen en toch de nieuwste drivers gebruiken!
Wie heeft hier ervaringen mee? en weet wat ik moet doen!
Alvast bedankt voor de hulp!
[aanvulling]Sinds het vorige thread gelocked is om 1 of andere redenen, hier een aanvulling, maar nog geen oplossingen.
1. alle oude posten hier gaan niet in op het probleem dat ik heb...
2. dxdiag werkt alleen voor direcx spellen en dus niet voor openGL.
3. die refreshrate tool werkt niet bij mij, heb 28.90 drivers.
Ik neem toch aan dat ik niet de enige ben met dit probleem???[/aanvulling]
Ben net in het bezit van een GF4 Ti4400 en heb alles geinstalleerd een tijdje terug.
Nu heb ik alleen een probleem. Ik wil de nieuwste drivers installeren, maar om de 1 of andere reden kan ik kan ik de refreshrate-fix voor winxp niet meer gebruiken!
Dus ik houd twee opties over:
- nieuwere drivers (na 27.40) en continue een refreshrate van 60hz in spelletjes!
- Oudere drivers en refreshrate-fix gebruiken.
Ik wil de nieuwste drivers installeren, omdat de oudere mijn kaart niet goed ondersteunen, niet alle resoluties toelaten en de oudere drivers absoluut niet stabiel en goed werken met mijn kaart in bepaalde spellen (beeldfouten)
Dus ik moet het probleem van refreshrate in winxp oplossen en toch de nieuwste drivers gebruiken!
Wie heeft hier ervaringen mee? en weet wat ik moet doen!
Alvast bedankt voor de hulp!
[aanvulling]Sinds het vorige thread gelocked is om 1 of andere redenen, hier een aanvulling, maar nog geen oplossingen.
1. alle oude posten hier gaan niet in op het probleem dat ik heb...
2. dxdiag werkt alleen voor direcx spellen en dus niet voor openGL.
3. die refreshrate tool werkt niet bij mij, heb 28.90 drivers.
Ik neem toch aan dat ik niet de enige ben met dit probleem???[/aanvulling]