Goed, ik heb dus nog een 486DX2-60 staan, die onder het motto 'je moet wel ouwe koeien uit de sloot halen' nog best wat kunnen grazen. Probleempje is, deze pc zit niet in het netwerk en om daarvoor nou een kaartje/kabel te voor gaan kopen...
Dus had ik het volgende bedacht, de PC fetcht van een buffer op de HD, en flusht naar een flop, die ik om de paar dagen ff leeg. Nu zit ik alleen met de berekening: hoe groot kan de buff-out maximaal worden, en hoe groot moet de buff-in zijn?
Een 486 doet ongeveer 60 Kk/sec (gem. AnandTech/Dnet). FF de vragen op een rijtje:
- Hoe maak ik met m'n client een buffer aan die op een flop past?
- Hoelang zou de 486 hierover doen? (uitgaande van 12 uur per dag)
- Hoe flush ik deze via m'n client?
ehh...da wast wel ongeveer. Ik weet het, met een beetje logisch redeneren kom je er zelf ook wel, maar misschien is dit ook wel handig voor andere niks-staan-te-doen pc's (en ik ben ook niet helemaal helder meer.
Alvast bedankt!
Dus had ik het volgende bedacht, de PC fetcht van een buffer op de HD, en flusht naar een flop, die ik om de paar dagen ff leeg. Nu zit ik alleen met de berekening: hoe groot kan de buff-out maximaal worden, en hoe groot moet de buff-in zijn?
Een 486 doet ongeveer 60 Kk/sec (gem. AnandTech/Dnet). FF de vragen op een rijtje:
- Hoe maak ik met m'n client een buffer aan die op een flop past?
- Hoelang zou de 486 hierover doen? (uitgaande van 12 uur per dag)
- Hoe flush ik deze via m'n client?
ehh...da wast wel ongeveer. Ik weet het, met een beetje logisch redeneren kom je er zelf ook wel, maar misschien is dit ook wel handig voor andere niks-staan-te-doen pc's (en ik ben ook niet helemaal helder meer.
Alvast bedankt!