Verwijderd

Topicstarter
ben ik weer met de vraag of er al tweakers zijn die dit toestel in hun bezit hebben en een mening hebben wat ze er van vinden qua gebruik en resultaat. Ik wil aub geen link naar foto's en sites voor reviews want die heb ik al gelezen. Het viel mij op dat alleen de flits niet automatisch is, dat vind ik wel jammer. Is dit een grote nadeel volgens jullie ? En deze cam scoort toch een 8,5 !

Wat vinden jullie: Een fujifinepix f601 of de canon s30 nemen? Ik ga morgen kijken in rotterdam en wil voor die tijd als er nog late tweakers zijn nog aantal reacties horen.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op zondag 19 mei 2002 00:41 schreef SuuZZjie het volgende:
Is dit een grote nadeel volgens jullie ? En deze cam scoort toch een 8,5 !
Kan je een link geven naar die test? ik ga binnenkort ook een camera kopen, en wil zoveel mogelijk vooronderzoek doen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 00:44 schreef MrE het volgende:

[..]

Kan je een link geven naar die test? ik ga binnenkort ook een camera kopen, en wil zoveel mogelijk vooronderzoek doen.
Kijk ik heb al vele reviews gelezen, maar stuur die link maar kijk ik wel of ik die al gelezen had.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:35

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op zondag 19 mei 2002 00:44 schreef MrE het volgende:

[..]

http://www.letsgodigital.nl/webpages/test/fuji2/F601_1.html

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 20:40

-Stef-

Slainthe!

Ik heb hem donderdag jl. online besteld. Ik post wel wat resultaten als ik hem heb. Wanneer hij binnen is koop ik wel direct een hoesje/extra batterij/snellader/dockingstation en vooral een 128 MB SM kaartje. Overigens de kosten: 553 euro (incl. verzendkosten).

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op zondag 19 mei 2002 00:59 schreef Gizz het volgende:

[..]

http://www.letsgodigital.nl/webpages/test/fuji2/F601_1.html
bedankt, kan ik eens goed gaan vergelijken.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op zondag 19 mei 2002 13:26 schreef MrE het volgende:

[..]

bedankt, kan ik eens goed gaan vergelijken.
let er wel op dat de Fuji F601 ongeveer dezelfde fotokwaliteit heeft als de 6800 (voorganger) en het dus wel minder zal zijn dan camera's als de S30...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1