Deltakabel DEMOS modden?

Pagina: 1
Acties:

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 12:15
Is het mogelijk om de DeltaKabel DEMOS-1 te modden? (Brunssum.nep en Casema en zo modem)
Van die COM21 modem's kan je toch ook de EPROM veranderen zodat hij sneller gaat? Gaat zoiets ook bij die DEMOS dingen? Maximaal 10 kb/s vind ik niet echt fijn namelijk :P (als ik er bijv 13 kb/s uit kon knijpen zou ik al blij zijn)
Maarja, het werkt via de COM poort, dat is ook weer een nadeel...

Verwijderd

Zit er niet in voor je sorry, enige mod die je zou kunnen doen is alle ledjes vervangen door mooie blauwe :9~

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Die krengen kun je maar op één manier versnellen, en dat is met 9,81 m/s2 :{

Probleem is, compressie wordt niet ondersteund, en je compoort kan maar 115K2 (sommige compoorten kunnen wel harder, maar de poort van die modem niet)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 12:15
Op zondag 19 mei 2002 00:19 schreef Yarvieh het volgende:
Zit er niet in voor je sorry, enige mod die je zou kunnen doen is alle ledjes vervangen door mooie blauwe :9~
Tja, is wel mooi, maar niet echt nuttig >:)
Op zondag 19 mei 2002 00:20 schreef Operations het volgende:
Die krengen kun je maar op één manier versnellen, en dat is met 9,81 m/s2 :{

Probleem is, compressie wordt niet ondersteund, en je compoort kan maar 115K2 (sommige compoorten kunnen wel harder, maar de poort van die modem niet)
M.a.w. we're doomed!! |:(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kon er wel leuk mee sniffen (terminal op die rs232 poort aansluiten en promisc mode aanzetten)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
com21 kan je ook niet tweaken

niks qua kabelmodems kan je nog tweaken ....

Verwijderd

ADSL modem wel. Casema Basic heb jij 10 kb/s. Het kan ook 2 a 3 zijn hoor ik wel eens. :(

Verwijderd

Je wilt zo'n Demos modem modden he.
Let je wel op, je hebt een borg betaalt ervoor.
Mocht de kabelmaatschappij er achter komen dat je aan het klooien bent met hun modem, want vergeet niet het is hun eigendom en niet de jouwe, dan ben je de borg voorgoed kwijt he.
Pagina: 1