Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
je kan evt die swf importeren in Flash en dan vanuit flash exporteren naar avi.
Is dat zover je weet de enige manier?
Is er niets dat de boel gewoon converteert?
Is er niets dat de boel gewoon converteert?
Swift zuigt redelijk in dat soort dingen...
Ik weet niet of er third-party-software voor conversie is, maar anders zul je echt moeten exporteren vanuit Flash
Ik weet niet of er third-party-software voor conversie is, maar anders zul je echt moeten exporteren vanuit Flash
edit:
typotypo
typotypo
En van avi/mpg naar swf, of importeren in een Flash, is dat mogelijk ?
Ja, zoek maar even op dit forum, die vraag is al meerdere malen langsgekomen
Dan zit er niks anders op alles weer te importeren in flash... en alle 129 frames (
) een voor een er in te zetten... (had ik dat geweten, dan was ik niet aan swift begonnen)
Nu heb ik dat swift 3D .swf estand geïmporteerd in Swish 2.
Als sprite...
Vervolgens exporteer ik als .avi, hij denkt even en dan krijg ik een avi van 1.2 Mb. (circa even groot als het swfje) allen er gebeurd niets in die avi. Ik zie de figuren, maar ze bewegen niet.. het is een avi van 0 sec lang...

hoe kan dit nou weer?
Als sprite...
Vervolgens exporteer ik als .avi, hij denkt even en dan krijg ik een avi van 1.2 Mb. (circa even groot als het swfje) allen er gebeurd niets in die avi. Ik zie de figuren, maar ze bewegen niet.. het is een avi van 0 sec lang...
hoe kan dit nou weer?
Verwijderd
Je .swf importeren in Adobe AfterEffects en dan via de outputsettings uitrenderen naar compressed .avi format.
That's it.
That's it.
Maar als je avi hebt en je wilt er een vertex flash filmpje van maken dan moet je toch frame voor frame over gaan tekenen of is daar al een progje voor???
Pagina: 1