Toon posts:

moederbord overleden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraagje:
ik heb een asus a7m266
ondersteund duron en athlon,
dat bord komt werkend uit mijn systeem en heb ik verkocht.
na installatie komt de des betreffende persoon er achter dat het bord niet werkt. hij heeft hem geinstalleerd met een amdxp pro. het bord ondersteund geen xp. nu heb ik gehoord dat een moederbord die geen xp-pro ondersteund wel eens kon afsterven, kan dat?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee.. hooguit werkt het niet doordat dat mobo die cpu niet ondersteund. Moet je er met een werkende processor (dus een duron of athlon) een nieuwere bios inflashen die wel de AthlonXP ondersteund :)
Maar dat dat moederbord is overleden doordat er een AthlonXP ingezet is is onzin.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Het kan niet, maar als je er een XP cpu in zet, en die werkt niet met dat bord, krijg je hetzelfde effect als dat je bordje dood is.

Als diegene dichtbij woont, kan je ff langs gaan met de oude CPU misschien, om te kijken of die combi nog wel werkt.

Verwijderd

Topicstarter
normale pro werkt ook niet meer, heeft het bordje zelf werkend uit mijn systeem gehaald, omdat die wist wat die deed zei die. dusss

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan heeft hij het bordje bij het eruit halen/inbouwen in zn eigen pc gesloopt. Pech voor hem :{

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 18 mei 2002 23:18 schreef Pollewob het volgende:
Dan heeft hij het bordje bij het eruit halen/inbouwen in zn eigen pc gesloopt. Pech voor hem :{
Dat is het nadeel heb je het bordje wel werkend geshowed anders krijg je zo een 'haal en trek' probleem als het moederbord echt stuk is.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1