Toon posts:

Nieuwste Drivers + winxp refreshrate problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ben net in het bezit van een GF4 Ti4400 en heb alles geinstalleerd een tijdje terug.
Nu heb ik alleen een probleem. Ik wil de nieuwste drivers installeren, maar om de 1 of andere reden kan ik kan ik de refreshrate-fix voor winxp niet meer gebruiken!
Dus ik houd twee opties over:
- nieuwere drivers (na 27.40) en continue een refreshrate van 60hz in spelletjes!
- Oudere drivers en refreshrate-fix gebruiken.

Ik wil de nieuwste drivers installeren, omdat de oudere mijn kaart niet goed ondersteunen, niet alle resoluties toelaten en de oudere drivers absoluut niet stabiel en goed werken met mijn kaart in bepaalde spellen (beeldfouten)

Dus ik moet het probleem van refreshrate in winxp oplossen en toch de nieuwste drivers gebruiken!
Wie heeft hier ervaringen mee? en weet wat ik moet doen!
Alvast bedankt voor de hulp!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[search=nvidia refreshrate fix]

:)

Verwijderd

IK heb hetzelfde probleem met mijn Geforce 3 TI 500.
Wat ik heb gedaan is gewoon RIVATUNER gedownload van www.voodoofiles.com en in dat proggie kan je een registersetting doen zodat je vidiokaart bij spellen altijd de hoogst mogelijk haalbare refresh rate voor die resolutie gebruikt. Het werkt uitstekend bij mij. Zelfs beter dan die fix :)

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:54
Deze refresh rate tool ondersteunt de nieuwste drivers wel (en de oude niet meer :))

Verwijderd

Topicstarter
Nou Mr Magic, die heb ik dus net geprobeerd samen met 28.90 drivers... en het werkt dus niet! :'(

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:54
Vreemd, bij mij wel. Vanmiddag nog gedaan op een schone WinXP installatie.

Wat gaat er mis? Krijg je een foutmelding? Heb je wel geboot na het instellen van de refresh rates? En je mag ook geen drivers gebruiken die al "gefixed" zijn voor refresh rates (dus met een aangepast .INF bestand)

Verwijderd

Weet je wat ik nooit snap!? Ik heb nog nooit dat gelul met die refresh gehad. Alles werkt hier gewoon.. Of is het alleen in games? Ik stel de refresh dan in met dxdiag, zou niet weten hoe het anders moet.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Search enzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.