Macrovisionvrije Pioneer DV 444 te leen gezocht

Pagina: 1
Acties:

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 12:56

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik hier melding gemaakt van een probleem dat ik met mijn Loewe Xelos tv in combinatie met mijn Pioneer DV 444 dvd speler heb bij gebruik van RGB. Inmiddels ben ik er via Loewe achter gekomen dat het probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door het macrovision signaal van de dvd speler en dat de enige oplossing zou zijn de speler macrovision vrij te laten maken. Dat betekent dus dat ie ook meteen regiovrij gemaakt zou moeten worden. Zo'n operatie kost bij de Pioneer al gauw zo'n EUR 80 (bij Elvic, tenzij iemand een goedkoper adresje hiervoor weet??) dus voordat ik dat zou doen wil ik wel eerst weten of dat het probleem op lost. Mijn vraag is daarom of er iemand in (de omgeving van) Doetinchem woont die in het bezit is van een macrovision-vrij gemaakte Pioneer DV 444 speler en die bereid is om een middagje/avondje de speler op mijn tv te testen, zodat ik weet of ik niet voor niks 80 euro over de balk ga smijten. De koffie (of wat je anders te drinken wilt) zal dan uiteraard klaar staan ;).