[TVOUT] Asus V7100T tvout werkt waardeloos

Pagina: 1
Acties:

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18
Ten eerste, die faq heb ik gelezen.
Ten tweede, deze videokaart heb ik al 1,5 jaar ongeveer. Alleen eerder zat die op een KT133 mobo met duron 700 en sinds een paar maandjes op een KT266A met een XP 1700+.
Met die eerste computer had ik aan het begin een hoop gedoe met dat ding, uiteindelijk bleef die toch goed werken met een SVHS kabel en detonator 21.83 drivers.
Toen kreeg ik de nieuwe pc, zelfde videokaart. Daar heb ik toen XP opgezet en toen had ik eigenlijk geen problemen met de tv-out icm de 21.83 detonator drivers.

Maar aangezien XP me niet zo geweldig bevalt(al die nutteloze zooi) heb ik 2000 er maar weer opgezet. Met dezelfde detonator drivers weer.
Wat blijkt, de tv-out werkt niet, niet met tvtool 5-6 en niet met de standaard clone optie van de drivers.
Toen ben ik met drivers aan het proberen geweest, en de nieuwste WHQL drivers gaven ook geen goed resultaat.
Alleen de clone in de drivers werkte, tvtool werkte niet :(

Uiteindelijk heb ik het weer aan de gang gekregen 2 dagen geleden met TVCC2000 en de drivers van de asus webpage (detonator 12.60).

Nou wil ik net een film gaan kijken. Doet ie het weer niet :( En er is gewoon niks veranderd tussentijds :?
TV stond aan voordat de computer aanging.

Kortom ik word er een beetje moedeloos van en ik krijg steeds meer zin om die klote nvidia uit het raam te smijten :( of is er een nettere oplossing?

En nog iets, ik heb verschillende versies van tvtool geinstallt en geuninstallt, en als ik tvtool nu clean installeer en wil hem opdtarten krijg ik de melding "invalid user data" :?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Volgens mij is de tv-out van nVidia kaarten nooit geweldig geweest :X nofi, is een feit :P

Is je tv wel goed aangesloten? Want als er geen kabel in zit kan ik ook geen tv selecteren...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 23:30 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Volgens mij is de tv-out van nVidia kaarten nooit geweldig geweest :X nofi, is een feit :P

Is je tv wel goed aangesloten? Want als er geen kabel in zit kan ik ook geen tv selecteren...
En vergeet niet Detect Te doen van je beeldschermen als het aangesloten is,

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Ik heb dezelfde kaart en die werkt goed. Zowel met de laatste Asus drivers (12.60) als de laatste detonator drivers (28.32).

"Vroeger" had ik ook wel eens problemen, maar dat was alleen met de wat oudere detonator drivers.

Alle Asus drivers heb ik goede ervaringen mee (behalve de snelheid. ze zijn wat trager dan de detonator drivers).

Met de laatste detonator drivers werkt het bij echter wel goed.

Je zou inderdaad de adviezen van de vorige posts op moeten volgen en anders ff een van de drivers proberen die ik heb genoemd.

• KillerB
Op zaterdag 18 mei 2002 23:30 schreef W3ird_N3rd het volgende:

Weet ik ja :( niet toen ik em kocht :(
En tuurlijk is alles aangesloten :{ en tv staat aan enz enz.
Op zaterdag 18 mei 2002 23:41 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

En vergeet niet Detect Te doen van je beeldschermen als het aangesloten is,
tv en alles is aangesloten voordat de pc aangaat, en de twinview van de drivers werkt ookwel, maar tvtool/tvcc2000 niet ;(

En weet iemand wat dat "invalid user data" bij tvtool kan zijn?

• KillerB
Op zondag 19 mei 2002 01:12 schreef -Mous- het volgende:
Ik heb dezelfde kaart en die werkt goed. Zowel met de laatste Asus drivers (12.60) als de laatste detonator drivers (28.32).

"Vroeger" had ik ook wel eens problemen, maar dat was alleen met de wat oudere detonator drivers.

Alle Asus drivers heb ik goede ervaringen mee (behalve de snelheid. ze zijn wat trager dan de detonator drivers).

Met de laatste detonator drivers werkt het bij echter wel goed.

Je zou inderdaad de adviezen van de vorige posts op moeten volgen en anders ff een van de drivers proberen die ik heb genoemd.
die asus drivers heb ik ook nu :{
Pagina: 1