Welke prepaid is goed(koop) en waar vind ik die?

Pagina: 1
Acties:

• Nappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-11-2024

Nappie

Share and enjoy

Topicstarter
Hallo,
Ik heb zelf al een tijdje een gsm, maar die is betaald en geregeld door mijn werkgever. Ik heb dus nog niet eerder over aanschaf na hoeven te denken. Nu wil ik een gsm voor mijn vriendin kopen.

Zij wil een prepaid om te gebruiken in noodgevallen e.d.

Nu wil ik 2 dingen weten:
- welk prepaid abonnenment heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding?
- waar ga ik zo'n ding halen? Hier in Nijmegen zijn allerlei winkeltjes die dit soort spul verkopen, maar iets zegt mij dat ik niet bij die verkoper moet zijn voor een eerlijk advies ;)

Ik ben ook al heel tevreden met een linkje naar een goede vergelijkende site.

Mocht iemand een goede reden weten om toch voor een gewoon abo te gaan, dan hoor ik het graag.

Only way to feel the noise is when its good and loud.

Verwijderd

gsm.pagina.nl

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Als ik een prepaid zou moeten kopen, zou ik kiezen voor het Libertel pakket met Siemens C35i. Goede telefoon en kan je ook mee wappen, alleen niet goedkoop (400 piek ofzo). Als je iets goedkopers wilt, kan je de Nokia 3210 bij KPN nemen, die kost nu iets van F260,- geloof ik, en die is echt goed. Wil je lower-dan-low budget, dan kies je voor een Sagem bij Dutchtone ;). Je kunt in ieder geval het beste een prepaid bij Libertel of KPN kopen, die netwerken zijn het beste.

Succes ermee,

Byteripper

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Ik heb Telfort gekozen, en ik ben er wel blij mee, bijna overal ontvangst, anders wordt het door libertel overgenomen...

Maar nog een behoorlijk voordeel, die telefoontjes hebben provider-lock ipv abbonement-lock... Dus als het goed is kan ik er nu ook een belbundel van www.gsm.nl indoen zonder dat ik simlock hoef te verwijderen... dit laatste heb ik btw nog niet uitgeprobeert..