Toon posts:

Yamaha YST-SW320

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik was vandaag ff bij Swaak in Leiden en daar zag toevallig een subwoofer van Yamaha staan, nameleijk de Yamaha YST-SW320. Ik wilde eigenlijk weten wat mensen hun ervaring is met deze subwoofer. Zowel met muziek als met home theater.
Mijn eerste inrduk was wel goed. Heb alleen de subwoofer met muziek geluister. Je moet de subwoofer voor muziek wel precies afstellen heb ik gemerkt anders krijg je zo een earth quake dreun geluid.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Ja, ik heb hem gehoord (niet zo lang, ff kort 10 minuutjes ofzo) en ik vond hem wel lekker klinken, lekker groot, echt 'machtig' zeg maar. Hij was niet 100% strak, maar dat was niet echt hinderlijk. Ik vind het een leuk subje voor het geld. Maar ga hem zelf is uitgebreid beluisteren.

Ik zie btw wel dat je hier vaak vragen stelt over allerlei home cinema shit...wij helpen jou, en daar wil ik een tegenprestatie voor: zeg is wat je nu al allemaal hebt :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 11:47 schreef JT het volgende:
Ik zie btw wel dat je hier vaak vragen stelt over allerlei home cinema shit...wij helpen jou, en daar wil ik een tegenprestatie voor: zeg is wat je nu al allemaal hebt :P
Ik heb het volgende als home cinema:

Yamaha RX-V620 Dolby Digital / DTS receiver
Denon DCD-655 CD-speler (optisch aangesloten)
Philips 711 DVD-speler (optisch aangesloten)
Tannoy Revolution R3 front speakers
Tannoy Revolution R2 rear speakers
Tannoy Revolution RC center speaker
Philips 72cm / 100hz TV (geen breedbeeld)

Nu alleen nog opzoek naar een geschikte subwoofer :)

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Die Yamaha is goed, maar kijk toch is voor bijvoorbeeld REL of andere merken zoals Revel, iets meer voor een subje. Want dat past echt een stukje beter bij zo een goede HT.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 13:52 schreef JT het volgende:
Die Yamaha is goed, maar kijk toch is voor bijvoorbeeld REL of andere merken zoals Revel, iets meer voor een subje. Want dat past echt een stukje beter bij zo een goede HT.
Het is alleen zo jammer dat REL zo duur is.
Zijn er niet wat alternatieven?

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Rel heb je voor 1300 gulden al, de Q50 bijvoorbeeld. Ook iets goedkoper, maar ik weet niet of die genoeg kracht heeft om jouw setje bij te benen.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn de mensen hun ervaring met Magnat subwoofers.

magnat omega 300
http://www.magnat.nl/magnat/magnat-home/omega.htm

magnat needle Sub25a
http://www.magnat.nl/magnat/magnat-home/needle.htm
Pagina: 1