Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Utp zit meestal boven(vanaf deze pic gezien dan) je USB poorten. (2e van rechts dus)
Op dit plaatje kun je dat niet goed zien.
Op dit plaatje kun je dat niet goed zien.
upt zit niet boven de usb sloten.
Boven mijn usb sloten zitten mijn ps2 sloten en onder de usb sloten zit een poort die gebruikt wordt voor seriele muizen.
Boven mijn usb sloten zitten mijn ps2 sloten en onder de usb sloten zit een poort die gebruikt wordt voor seriele muizen.
Doh, dat weet ik ook wel.Op zaterdag 18 mei 2002 20:27 schreef SeRRveR het volgende:
UTP zit niet boven de usb sloten.
Boven mijn usb sloten zitten mijn ps2 sloten en onder de usb sloten zit een poort die gebruikt wordt voor seriele muizen. Seriele poort
Er staat ook, vanaf deze pic gezien.
Als je het mobo inbouwt, zit UTP (indien aanwezig) naast je USB.
Ik hoop tenminste dat we het over hetzelfde hebben.
UTP en UPT..
UPT zegt mij zelf nix iig.
op die site wordt er UPT vermeld (dus niet UTP).. denk dat ze hier iets anders mee bedoelen.. er wordt ook nergens vermeld dat er een netwerkkaart op zit.
[edit] het is het bruine slotje boven het eerste PCI slot. Zie http://www.spacewalker.com/english/faq_e/upt.htm
[edit] het is het bruine slotje boven het eerste PCI slot. Zie http://www.spacewalker.com/english/faq_e/upt.htm
Het gaat dus om UPT, anders zou ik het niet vetdrukken.
Dit blijkt dus uit dat topic iets met tv out te zijn.
Alleen die topicstarter kan ik niet bereiken.
UPT, nog nooit van gehoord.
Maar als je naar het plaatje kijkt zie je dat er boven de USB sloten niets zit, daar moet dus je UTP sloten komen zoals eerder hier gezegd.
Staat er niet op de site * jadjong afbeelding is slechts ter illustratie?
Maar als je naar het plaatje kijkt zie je dat er boven de USB sloten niets zit, daar moet dus je UTP sloten komen zoals eerder hier gezegd.
Staat er niet op de site * jadjong afbeelding is slechts ter illustratie?
Ok , dan weten we dat.Op zaterdag 18 mei 2002 20:35 schreef SeRRveR het volgende:
Sorry voor het ongemak.
als je ff met google gezocht had kwam je deze link tegen: http://www.spacewalker.com/english/faq_e/upt.htmOp zaterdag 18 mei 2002 20:35 schreef SeRRveR het volgende:
UPT is dus blijkbaar een kaartje met extra connectors voor tv-out, usb etc. Ik heb er nog nooit van gehoord dus zal wel door die fabrikant zelf bedacht zijn..
Ik had eerst op GoT gezocht voor de betekenis van UPT. maar toen kwam ik erachter en vroeg ik me af van waar dat zat.Op zaterdag 18 mei 2002 20:37 schreef rick_h het volgende:
[..]
als je ff met google gezocht had kwam je deze link tegen: http://www.spacewalker.com/english/faq_e/upt.htm
UPT is dus blijkbaar een kaartje met extra connectors voor tv-out, usb etc. Ik heb er nog nooit van gehoord dus zal wel door die fabrikant zelf bedacht zijn..
Maar toch bedankt.
Dit topic kan dicht.
Verwijderd
Weer zo`n vaag ding,UPT,zal ook wel weer geen lang leven beschoren zijn.
Wat ik niet ken,koop ik niet.
Asus heeft ook van die NCR kaartjes,alleen niet te koop in NL.
Wat ik niet ken,koop ik niet.
Asus heeft ook van die NCR kaartjes,alleen niet te koop in NL.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:11
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
utp, cnr, amr
hebben allemaal zelfde naam.
ene is wat nieuwer, betere technologie
zijn voor speciale modems, geluidskaart etc. Vooral in azie worden die dingen gebruikt.
hebben allemaal zelfde naam.
ene is wat nieuwer, betere technologie
zijn voor speciale modems, geluidskaart etc. Vooral in azie worden die dingen gebruikt.
Pagina: 1