Toon posts:

geluidskaart problemen met win98SE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
misschien is er al eerder een post gedaan over dit onderwerp maar ik ben slechts een gemiddelde gamer die hier nieuw is. normaal is er altijd wel iemand in de buurt die dit soort problemen voor mij kan oplossen maar dit keer wist niemand er iets vanaf :?, de nurts :).

dit is mijn probleem. ik heb laatst mijn computer opnieuw geformat en er win98SE opgezet omdat UT daar veel beter op zou draaien (wat ook idd zo is!.) maar toen ik laatst een war had en ik battlecom opstarte en daarna UT deed mijn ingame-geluid het niet! eerst d8 ik dat dit vast eens iets te maken had met mijn computer maar ik hoorde van andere mensen dat die er ook wel last van hadden! (maar zij hadden daar geen problemen mee dus hadden het zo gelaten. dus zij wisten de oplossing ook niet.)
mijn geluidskaart kan wel meerdere geluidsprogramma's starten want in win2k deed die dat ook gewoon.

weet iemand het antwoord op dit probleem???
(originele afsluiting ;))

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Welke geluidskaart :?

En om te zoeken : Bovenaan zit een mooi knopje search als je zeker wil weten of iets al is geweest :)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:08

Sjaak_Afhaak

Bleh!

(originele afsluiting :) )
vind je :? :)

Wat voor geluidskaart heb je?

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor geluidskaart heb je?
zozo ik wist neit dat er altijd zo snel op gereageerd werd :)
volgens mij heb ik een creative sound blaster pci 128...
(maar toen ik dit zei tegen een vriend vond hij dat onwaarschijnlijk, maar alles wijst erop.)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:12
av>sp

spelletjesproblemen maken meer kans in spielerij :)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

zullen we hier ff een leuk fok grapje in zetten >:)

Verwijderd

en werkt geluid nu helemaal niet? of werkt het alleen in UT niet? staan die schuifjes voor wave, midi, etc. wel goed (dubbelklikken op dat speaker icoontje rechtsonderin)

kijk anders eens in configuratiescherm bij eigenschappen voor geluid (multimedia ofzoiets) en kijk wat daar staat bij de 'standaardapparaten'

het kan zijn dat windows standaard soundblaster drivers gebruikt... of heb je zelf andere drivers geinstalleerd?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op zaterdag 18 mei 2002 20:28 schreef moislayer het volgende:

[..]

zozo ik wist neit dat er altijd zo snel op gereageerd werd :)
volgens mij heb ik een creative sound blaster pci 128...
(maar toen ik dit zei tegen een vriend vond hij dat onwaarschijnlijk, maar alles wijst erop.)
Die heb ik ook :) en bij mij deed alles het gewoon onder win98 :P

Zoek uit of je echt die geluidskaart hebt en dan de nieuwste drivers installen :)
Pagina: 1