me voeding is dood (kapot geflikkert) en ik heb nu een andere met dezelfde stekker maar ik weet niet of de + en - op dezelfde plaats zitten kan iemand ff meten oid hoe hij bij hem/haar zit
Verwijderd
en deze waardes kloppen allemaal??
dan ga ik me voeding beetje aanpassen (kleinere lichtgewicht versie in de plaats duwen
dan ga ik me voeding beetje aanpassen (kleinere lichtgewicht versie in de plaats duwen
de voeding die ik heb is van een andere notebook maar heeft dezelfde stekker en dezelfde waardes alleen zijn de pinnen anders aangesloten
en je hebt ook gemeten tussen:Op zaterdag 18 mei 2002 21:42 schreef Deliverator het volgende:
Als het een ADP-70EB is, doet ie het wel hoor!
Of een voeding voor de PA-6 Family. Effe zoeken waar m'n DVM is dan meet ik het wel even:
1 is de massa
2 is niet aangesloten
3 is +20V
enjoy
1 en 2
1 en 3
2 en 3
daar kunnen namelijk verschillende spanningen op staan
zoals bijv tussen 1 en 2 12 volt
tussen 1 en 3 8 volt
en dan tussen 2 en 3 20 volt
Verwijderd
2 is niet aangesloten, zoals in er zit geen koper in het gaatje, dan helpt meten niet bij mij.Op zondag 19 mei 2002 12:38 schreef Me_Myself_and_i het volgende:
[..]
en je hebt ook gemeten tussen:
1 en 2
1 en 3
2 en 3
daar kunnen namelijk verschillende spanningen op staan
zoals bijv tussen 1 en 2 12 volt
tussen 1 en 3 8 volt
en dan tussen 2 en 3 20 volt
dat is dan vaag want mijn laptop doet het niet als ik een andere adapter aan sluit maar met de originele deed ie het wel totdat die kapot flikkerdeOp dinsdag 21 mei 2002 12:10 schreef Deliverator het volgende:
[..]
2 is niet aangesloten, zoals in er zit geen koper in het gaatje, dan helpt meten niet bij mij.
Verwijderd
Ja, ik heb het over dezelfde, en als jij een kapotte PA-6 hebt dan moet je eens op het stickertje kijken. Rechtsboven staat zelfs een tekening van de steker met de aansluitgegevens.Op dinsdag 21 mei 2002 14:09 schreef Me_Myself_and_i het volgende:
ik heb het over een pa-6 fam. voeding voor onderandere de dell latitude c600 enz
kweet niet of jij het over dezelfde hebt maar bij mij werkt dat dus echt niet 20 v / 3,5 a op pin 1 en 3 hangen hoor
Pagina: 1