ik heb een budfget van 150 Euro
ik heb een pioneer 1400R
ik heb 2 redelijk goed klinkende prhilips boxen (60 watt) in de deur.
ik heb in de kast nog 120 watt sony x plop's deze kunnen ook in de deur maar de philips zijn wat voller van geluid.
er liggen kabels in de auto voor een versterker en ook voor gewoon hoedenplank speakers.
ik heb een houten hoedenplank (vandaag laten zagen) nog onbewerkt
ik heb een marquant 4*150 watt versterker. maar ik twijfel sterk of ik deze niet beter kan verpatsen en een ander kan kopen (zit WEL bij het budget in dan !)
wat ik wil:
een mooie volle bas. en geen geklapper als ik de volume knop ietsje losdraai!
Muziekstijl, GEEN HOUSE/TRANCE, maar rock muziek.
om een leuk/bekend voorbeeld te geven. De bas uit "I did it my way" van herman brood (lange lage bassen) wil ik zuiver weer kunnen geven.
wat moet ik kopen
ik kan van iemand een pioneer 2*100 watt en 3 weg ronde hoedenplankspeakers (pioneer 300 watt) kopen.
voor 150 Euro.
deze versterker heeft maar 2 uitgangen dus later een subwooferbijplaatsen kan niet.
nu graag jullie advoes met een budget van 150 euro. de kabels liggen er al dus aansluiten en gaan.
ik heb een pioneer 1400R
ik heb 2 redelijk goed klinkende prhilips boxen (60 watt) in de deur.
ik heb in de kast nog 120 watt sony x plop's deze kunnen ook in de deur maar de philips zijn wat voller van geluid.
er liggen kabels in de auto voor een versterker en ook voor gewoon hoedenplank speakers.
ik heb een houten hoedenplank (vandaag laten zagen) nog onbewerkt
ik heb een marquant 4*150 watt versterker. maar ik twijfel sterk of ik deze niet beter kan verpatsen en een ander kan kopen (zit WEL bij het budget in dan !)
wat ik wil:
een mooie volle bas. en geen geklapper als ik de volume knop ietsje losdraai!
Muziekstijl, GEEN HOUSE/TRANCE, maar rock muziek.
om een leuk/bekend voorbeeld te geven. De bas uit "I did it my way" van herman brood (lange lage bassen) wil ik zuiver weer kunnen geven.
wat moet ik kopen
ik kan van iemand een pioneer 2*100 watt en 3 weg ronde hoedenplankspeakers (pioneer 300 watt) kopen.
voor 150 Euro.
deze versterker heeft maar 2 uitgangen dus later een subwooferbijplaatsen kan niet.
nu graag jullie advoes met een budget van 150 euro. de kabels liggen er al dus aansluiten en gaan.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad