Geluid dempt automatisch

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Ik heb hier een compaq pressario 5170 en het geluid in m`n volume regeling schuift automatisch naar beneden..

Ook als ik op dempen klik is het vinkje automatisch weg,ik heb de geluidskaart alle ge reinstalled en ook de compaq advanced audio management heb ik geuninstalled en geinstalled.

Heeft iemand een idee ? Ik heb bij compaq al gekeken voor
nieuwe drivers maar die zijn niet te vinden.

Iemand ???

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Wat voor geluidkaart is het?
Misschien is het een programma (zoals winamp) die het volume aanpast.

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 19:42
Heb je toevallig een doorlus video kaart erin zitten? Alla voodoo 1 / 2 of een mpeg addon.
De volume regeling wordt namelijk via een aantal normaal ongebruikte pinnen van de monitorkabel geregeld.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Ik heb er wel een voodoo 2 inzitten,

maaar ik denk niet dat dat het was,

Heb namelijk heel de pc gerestored en toen was het nog maar na het resetten van de bios in de default waardes was het over, ik weet tot op de dag van vandaag nog niets was het was....(ja de bios okay maar waarom ??)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Op zondag 19 mei 2002 12:13 schreef raymonvdm het volgende:
Ik heb er wel een voodoo 2 inzitten,

maaar ik denk niet dat dat het was,

Heb namelijk heel de pc gerestored en toen was het nog maar na het resetten van de bios in de default waardes was het over, ik weet tot op de dag van vandaag nog niets was het was....(ja de bios okay maar waarom ??)
ik heb er ook last van (met voodoo2 add-on). Maar ik heb wel een oplossing. Je moet wat keertjes aan die knop van je beeldscherm draaien, totdat volume op gedempt staat. Dan dempen softwarematig uitzetten, en weer muziek :)