• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023
ik heb problemen met mijn nokia 3310, ik heb er zo'n oordopje bij met microfoon in de draad, die plug je aan de onderkant erin om "handsfree" te bellen
sinds kort werkt dit dus niet meer, als ik hem er in plug hoor ik niks in mijn oor

het werkt alleen als hij er al in zit en ik de telefoon uit doe en dan weer aan, probleem dan is, dat als ik de plug eruit haal ik niks hoor door mijn telefoon, en ik de telefoon weer uit en aan doe

iemand een idee

Jsunnyreports

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik zou even kijken of er wat vuil bij de aansluiting of het stekkertje zit, maar iets anders zou ik niet kunnen bedenken

Verwijderd

Zo te horen ligt het aan de software van je nokia.. ik heb deze mob en heb nooit problemen gehad.. Ga even langs de nokia dealer die kan je goed helpen en waarschijnlijk eenvoudig maken

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-03 20:09
lijkt op een software probleem van nokia, ik heb afentoe ook de raarste dingen met die handsfree set van mij als ik hem er dan uit haal moet ik hem ook eerst aan en uit zetten

Verwijderd

software problemen worden gratis hersteld door nokia.. was bij me zus ook (was al buiten de garantie)

• thalantis
dank je voor alle reply's ik zal wel even langs gaan met em
tnx

Jsunnyreports

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op zaterdag 18 mei 2002 21:00 schreef geenkanshans het volgende:

[..]

ja je bent niet de enige heel jammer voor je!!!
Post dan niets.

Voor de topicstarter: het kan zijn dat de connector voor de plugin van de headset wat bevuild is geraakt. Probeer deze anders even schoon te maken met spiritus (uiteraard als het toestel uitstaat).

Volvotips.com

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 22:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 18 mei 2002 21:00 schreef geenkanshans het volgende:
ja je bent niet de enige heel jammer voor je!!!
Doe ff normaal. Als je niks te melden hebt, zeg dan niks.
(En ja, ik weet wie je bent, en wat een hekel aan Nokia 3310's je hebt :+ )

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• thalantis
okee bedankt :)

Jsunnyreports

Pagina: 1