Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Kortom .. missie volbracht
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Radiatoren zijn er al ...nu alleen nog een pomp ..
Als er iemand nog een tip heeft voor een STILLE pomp heel graag.
Want de insteek van mijn "Lange termijn project Watercooling" is de stille p.c. geweest .( nu nog eigenlijk )
sicce nova hoor je dus echt nieOp zaterdag 18 mei 2002 22:23 schreef CyCLoNe het volgende:
Opschuren .. neej polijsten .. maar eerst testen samen met een pomp en een radiator ..
Radiatoren zijn er al ...nu alleen nog een pomp ..
Als er iemand nog een tip heeft voor een STILLE pomp heel graag.
Want de insteek van mijn "Lange termijn project Watercooling" is de stille p.c. geweest .( nu nog eigenlijk )
Ik heb mijn radiator ook moeten testdraaien, en heb meteen de pomp die ik er voor ging gebruiken uitgetest. Dat is dus echt heel stil
Verwijderd
Verder een erg mooi blokje !!!!
Verwijderd
gewoon door je mobo tray heen. heb ik ook. zit stukken vaster..Op zondag 19 mei 2002 20:35 schreef CyCLoNe het volgende:
Bevestiging gaat door de 4 gaten me t 4 bouten op het moederbord of maar dat is nog niet zeker misschien wel op de plaat achter het moederbord, blokje is zeg maar niet echt licht dus ik weet niet hoe mijn moederbord het gaan vinden
wel ff een rubberen ringetje tussen mobo en tray doen tegen het kromtrekken als je de bouten aandraait
Ik kwam ze niet tegen bij de gamma
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
die heeft mijn pa gevonden op zijn werk , dus zou zo niet weten waar je ze zou moeten kopenOp zondag 19 mei 2002 20:42 schreef PASware het volgende:
Waar heb je die aansluitdingen gehaald? Waar je je slangen op moet aansluiten.
Ik kwam ze niet tegen bij de gamma