Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[gsm]abbo ---> prepaid

Pagina: 1
Acties:

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:20
Ik heb nu een nokia 3310 met abbonement. Alleen doet mijn batterij heel vaag en in het display (niet van de cover) zit een scheur van 0.5cm ongeveer. Dus wou ik een nieuwe kopen omdat ik het zowieso een beetje onhandig ding vind en de reparatiekosten niet mee zullen vallen.
Nu had ik bij de kijkshop een vodafone prepaid pakket gezien met de siemens C45 voor 149 euro. Deze beviel me wel, maar hij is prepaid. Ik wil dus gewoon mijn sim in de prepaid duwen en de prepaid kaart verkopen ofzo.
Om een lang verhaal kort te maken:
Past een Vodafone abbo-sim in een Vodafone prepaid gsm?

Verwijderd

ja moet wel kunnen .. tis van de zelfde provider.. vraag het gewoon in de winkel das het makkelijkst :)

• holoX
naja ik hoop het dan maar, want ik wil het bij de kijkshop kopen (goedkoopst) en gsm's mag je niet ruilen :(

Verwijderd

Ik heb het ooit een keer geprobeerd met BEN. Een abbo in een prepay toestel(ook BEN). Maar hij deed het niet

• holoX
Op zaterdag 18 mei 2002 20:58 schreef yoyo_yoyo het volgende:
Ik heb het ooit een keer geprobeerd met BEN. Een abbo in een prepay toestel(ook BEN). Maar hij deed het niet
Hmmz dan toch maar ff langs belcompany ofzo gaan of die het weten, kijkshop zal wel niemand er verstand van hebben.
tnx :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Andersom werkt wel, maar ik weet vrij zeker dat dit niet gaat werken.

Verwijderd

Dit gaat niet werken, ik kan in mijn prepaid Vodafone Motorola M3188 niet mijn Vodafone 60 sim stoppen.

Kan je niet je contract laten verlengen en daarbij een nieuwe foon kopen?

• holoX
Op zaterdag 18 mei 2002 21:35 schreef Sinterklaas het volgende:
Dit gaat niet werken, ik kan in mijn prepaid Vodafone Motorola M3188 niet mijn Vodafone 60 sim stoppen.
oke :) ben blij dat ik mezelf vanmiddag nog in wist te houden door het niet te kopen :)
dan maar ff doorsparen en de s45 los kopen :(

edit van sint:
uhmm dat zou ik moeten na vragen, maar me contract is in april automatisch verlengt dacht ik (vodafone 60) dus dat duurt nog ff :(
Pagina: 1