Waarom topic dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:17

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hallo,
[topic=498029] is gesloten. Vind ik ERG ehm.. ik draai er niet omheen kut en kortzichtig. Ik heb een groot probleem. Dat is een specifiek probleem. Het topic wordt gesloten dat er al een topic over is. Maar niet WELK topic. Ik vind deze actie echt kut, sorry modjes, maar zo jaag je je vaste klanten als users echt wel weg. Graag uitleg.

:(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:55

Floor-is

5.2

Neem eerst eens contact op met de betreffende mod, er is ICQ en e-mail...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Sorry, heb je helemaal gelijk in. ICQ heb ik niet, ik zal meneer mod een mailtje sturen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Predator

Suffers from split brain

[topic=497329]

Had je al lopen in NOS.
Daar kon je best die vraag ook in stellen :)

Ps: die help in die titel moet daar eigenlijk ook niet ;)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op zaterdag 18 mei 2002 19:25 schreef spaceboy het volgende:
Hallo,
Ik vind deze actie echt kut, sorry modjes, maar zo jaag je je vaste klanten als users echt wel weg.
:(
Aantal posts: 36
Dat noem ik niet echt een vaste 'klant' he :? ;)

Maarehh, er zal vast wel een reden voor zijn denk ik, de modjes doen niet zomaar een topic dicht :*

Zie boven: Dubbelpost ook nog :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals je zelf al wist had je al een ander topic.
Nu kun je wel de benadeelde uithangen en met scheldwoorden smijten echter WIST je gewoon dat je een 'sort off' cross post deed.
Uit je topic start in NT is zelfs duidelijk dat je al enigzins wist dat het niet helemaal OK was.

Vervolgens is daar in SM een meldingen van gemaakt.
Nelske melde daar dattie op slot kon (dus eigenlijk moet je bij Nelske zijn, don't shoot the messenger >:) ).

Je had gewoon in je oude topic verder kunnen gaan met je probleem.

Naar aanleiding van het SM topic heb ik die van jou dus gesloten.
Gegeven de volgende feiten snap ik eerlijk gezegd niet waarom je 'm gesloten hebt:

<li> Je wist drommels goed dat je al in NOS een topic had
<li> Je open een nieuwe in NT, terwijl je zelf niet zeker weet of dat toegestaan is.
<li> Mijn sluitmessage bestaat uit een quote waarbij staat dat het een quote uit een SM topic is (SM staat voor [forum=26] zoals de vaste klanten weten).

En voor de bashers/whatever: Nee GoT hoeft niet 1 groot topuc te worden omdat alles in 1 topic kan.
Als je een probleem hebt, en je maatk daar een topic voor aan. Prima niets loos mee. Heb je een (nieuw) probleem wat voortvloeid uit de oplossing dan kun je gewoon in je oude topic verdergaan.
Dit heeft dus niets te maken met het feit dat we topic kicks op oude topics (waarvan je zelf niet eens t.starter bent) niet toestaan.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
okay, ik ben overtuigd...
mea culpa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Deze kan dus dicht ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.