Superweb, 40% korting, gratiz testen!

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Gisteren kreeg ik een mailtje van Superweb dat ze van start gingen. Ze zoeken nu 500 testers om hun nieuwe internetdienst uit te proberen.

Vandaag is er op de site superweb.nl een formulier gekomen waar je je kan aanmelden. Er zijn geen maandelijkse kosten, alleen telefoontikken en daarop krijg je 40% korting (ideaal voor de modemers dus).

edit:

even aangepast voor een alerte ISDNSUX.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb me ook aangemeld

heerlijk snel en 40% korting voor niks... perfect :P

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:59
Thanx Zandpaddo :D

Direct aangemeld, en we zitten er al op :)

Zometeen maar eens even testen hoe snel hij over isdn blaast

Verwijderd

Volgens mij gaat "kost niks" en "40% korting" niet hand in hand met elkaar in dezelfde zin... :)

Verwijderd

Heb me ook aangemeld :)

• JeroenTheStig
lijkt dat nou maar zo, of gaat het niet zo geweldig snel? :Z

Verwijderd

Superweb.. de naam alleen al klint niet goed (1.5 / 2 jaar geleden :() maar ik zal et wel is proberen als me hometime 80 uur op zijn.. of voor overdag...

• floduR
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 20:06 schreef BoKToR het volgende:
lijkt dat nou maar zo, of gaat het niet zo geweldig snel? :Z
wat gaat niet zo snel?

de verbinding is op mijn 56k modem gewoon volle snelheid

of bedoel je dit topic?

Verwijderd

WOEI! Ik zit er binnen een minuut op :)

Enne de snelheid valt iets tegen:

Uw snelheid: 7,574 Kbytes/sec
Uw bandbreedte: 60,591 Kbits/sec

Maar je krijgt dsan wel 40% korting en daar gaat het om ;)

• JeroenTheStig
de verbinding bedoel ik
ik zit nu te downloaden op isdn met ongeveer 5 k/s

da's nou niet echt wereldschokkend

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
zo ik zit er ook weer op. Hier is alles mee begonnen, grappig hoor.....naast onetel gewoon dit houden ;)

• floduR
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 20:15 schreef BoKToR het volgende:
de verbinding bedoel ik
ik zit nu te downloaden op isdn met ongeveer 5 k/s

da's nou niet echt wereldschokkend
nee, oké dat is ie bij mij ook ongeveer, niet supersnel nee
maar voor tweakeren/chatten/msn is het prima :)

Verwijderd

Leuk dat Superweb weer een poging doet maar dit is toch niet goedkoop?

Ik ben weer ff aan het rekenen geslagen en:

piekuur lokaal KPN € 1,68 of FL. 3,69
dit is per 100 uur (One.Tel!!) dus € 168 of FL. 369.
Hier 40 procent korting op wordt dan ongeveer : €100 of FL. 222.

One.Tel 100 uur surfen kost €50 ofwel FL. 110

Superweb goedkoop?? ja daaaaaaaggggg!!!

• xxxMaverick
Op zaterdag 18 mei 2002 20:41 schreef pinolief het volgende:
Leuk dat Superweb weer een poging doet maar dit is toch niet goedkoop?

Ik ben weer ff aan het rekenen geslagen en:

piekuur lokaal KPN € 1,68 of FL. 3,69
dit is per 100 uur (One.Tel!!) dus € 168 of FL. 369.
Hier 40 procent korting op wordt dan ongeveer : €100 of FL. 222.

One.Tel 100 uur surfen kost €50 ofwel FL. 110

Superweb goedkoop?? ja daaaaaaaggggg!!!
internet jij nooit in dal dan?

en onetel komt nog wel terug op deze aanbieding, zonder startarief is erg moeilijk aan te bieden omdat er van die mongolen zijn die elke 30 sec mail gaan checken

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Jammer dat het geen flatfee is, dat is dus duidelijk veels te link om aan te beginnen :P
Denk dat er alleen bepaalde mensen zo'n superweb abo nemen, ik zorg er nu voor dat ik gewoon niet over de 80uur hometime heenga. Irritant, maar KPN spekken verrek ik :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• nietes
  • Niet online

nietes

Mep de mug

Op zaterdag 18 mei 2002 20:57 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

internet jij nooit in dal dan?

en onetel komt nog wel terug op deze aanbieding, zonder startarief is erg moeilijk aan te bieden omdat er van die mongolen zijn die elke 30 sec mail gaan checken
Het zelfde geld dan voor Friaco, heb je ook geen starttarief !

Echte HD kijk je op een plasma TV

• superjoost
  • Laatst online: 11-08 23:27
ik krijg nog geld terug van supernep..
iets van €40,00 ofzo.. Kan ik dat meteen terugdeclareren dan ?

Verwijderd

Nee. Op hun site staat iif van niet

Verwijderd

LET OP: Dit tarief geldt alleen voor de testfase. Aan de testfase kunnen geen rechten worden ontleend. Het Supermail adres kan je nog een jaar na de test blijven gebruiken.
(bron superwebsite)

Ben benieuwd waar ze na testfase mee komen qua tarieven.
Gezien de stelling zou het toch wel eens wat duurder uit kunnen gaan pakken??

Overigens geldt die 40% als kortingspercentage over het standaard tarief van belbasis abo bij KPN gedurende de standaard en daluren. In nacht en weekenduren wordt het percentage dus 35%.
Ik mag aannemen dat elke weldenkende inbeller zijn standaard inbelprovider in de voordeelnummers heeft gezet waardoor al 10% korting verkregen wordt.

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 13:55 schreef nickles het volgende:
Ik mag aannemen dat elke weldenkende inbeller zijn standaard inbelprovider in de voordeelnummers heeft gezet waardoor al 10% korting verkregen wordt.
06760 nummers kan je niet in de voordeelnummers zetten....en volgens mij zit elke isp nu al op dat inbelnummer...

• slaay
  • Laatst online: 10-08 18:37

slaay

Natuurbeleven.com

Kijk eens op www.kpn-wholesale.com

Dich bis echt unne foëzen haas

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:12
Ik weet niet of ik dit nu wel kan vertrouwen. Want ze kunnen het ook 2x zo duur maken en gewoon geld van de KPN vangen.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Nooit van me leven dat ik OOIT nog weer eens in zee ga met SuperWeb :D

Verwijderd

kzie dat hele formulier niet

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 14:19 schreef isdnsux het volgende:

[..]

06760 nummers kan je niet in de voordeelnummers zetten....en volgens mij zit elke isp nu al op dat inbelnummer...
Wish nog niet :P

Heb me ook maar eens bij superweb aangemeld!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Straks Superweb voor de 3e x failliet ?

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 16:51
Die Superneppers moeten nu eens gaan stoppen met die flauwekul, het zijn gewoon losers die helaas steeds weer terug komen.

Verwijderd

geinig om te zien hoe snel zo'n bedrijf die duizenden mensen heeft opgelicht weer het vertrouwen krijgt van een hoop mensen; toen superweb failliet ging hebben ze enkele dagen voor het officiele faillisement van alle leden 1x, 2x en soms zelfs 3x abbo geld afgeschreven (!); ik snap echt niet dat mensen met zo'n bedrijf nog in zee willen gaan

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
nah ja geen abo kosten dus gewoon aanmelden :) tja als t maar goedkoper dan gratiszonnet is :D mn ouders worden een beetje gek van de tel rekening, ze kunnen nie w8en tot ik ga studeren :)

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• xxxMaverick
Op zondag 19 mei 2002 20:20 schreef Kertje het volgende:
geinig om te zien hoe snel zo'n bedrijf die duizenden mensen heeft opgelicht weer het vertrouwen krijgt van een hoop mensen; toen superweb failliet ging hebben ze enkele dagen voor het officiele faillisement van alle leden 1x, 2x en soms zelfs 3x abbo geld afgeschreven (!); ik snap echt niet dat mensen met zo'n bedrijf nog in zee willen gaan
ja maar die mensen waren dus gewoon dom dat ze dat lieten gebeuren! dan storneer je toch meteen? dat zijn gewoon domme mensen.

En ik ga gewoon naar een bedrijf met de beste aanbieding. Nu onetel. En superweb wordt toch niet beter

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 22:57 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ja maar die mensen waren dus gewoon dom dat ze dat lieten gebeuren! dan storneer je toch meteen? dat zijn gewoon domme mensen.
wat heeft dat er nou mee te maken? als iemand je horloge jat en je kunt hem later ophalen bij het politie bureau vertrouw je die dief toch ook niet meer |:(

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

feit blijft dat je gewoon kunt storneren..kan binnen 30 dagen. Je hebt het dus ook zelf in de hand.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 00:09 schreef 2Dutch het volgende:
feit blijft dat je gewoon kunt storneren..kan binnen 30 dagen. Je hebt het dus ook zelf in de hand.
dus? doet dat wat af dan dat het gebeurd is? een fatsoenlijk bedrijf gaat niet een dag voor hun faillisement ff proberen duizenden rekeningen te plunderen, of je het nu kunt storneren of niet, als je met een beetje gezond verstand er over nadenkt is het gewoon absurt. Er zullen van die duizenden klanten best een groot deel zijn die het niet hebben laten storneren (of konden storneren!, want ja hallo, als een bedrijf failliet is worden die dingen vaak geblokkeerd, ik durf te wedden dat er mensen die 2 weken erna pas hun afschrift kregen het geld niet hebben kunnen storneren)...

als mensen zo'n walgelijke daad goedpraten met "je kunt het toch storneren" ben je wel erg naief imho

Verwijderd

what the fuck is dat voor onzin? storneren heb je het zelf in de hand? superweb zijn gewoon stelletje teringoplichters, als je het nog niet doorhebt...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

* LuNaTiC eens met Kertje.

Tis dat ik een voorbeeldfunctie als modje hebt anders zou ik het bedrijf helemaal volflamen en trollen :+

Als je wilt weten hoeveel ellende daar in het verleden mee is geweest (en ik kan het weten als oud 56k modemgebruiker, vanaf oprichting tot faillisement lid) _alleen_ maar problemen en oplichtingen waar alle problemen met chello en @home bij elkaar hier op GoT peanuts is.

Ik kan jullie alleen maar waarschuwen dat jullie je niet te blij moeten laten maken met een dode mus, omdat ik al te vaak door dat bedrijf ben teleurgesteld.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
Zit Martijn Eier hier weer achter? Zo ja, dan zal het wel niet lang duren.

Zo nee, dan heeft dit best een kans van slagen want volgens mij is het de goedkoopste internetprovider zonder abo-kosten.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Problemen bij Superweb:

• Te weinig lijnen, als 56K kon je alleen maar inbellen na middernacht (IDSN-ers daarentegen konden de hele dag online zijn door 120x per minuut in te bellen (:r).
• Vaak password fouten, ben je de hele dag aan het inbellen, krijg je nog geen verbinding :X
• Traaaaaaaaaaaaaaaag, veels te veel abbonnees op een beperkte bandbreedte
• Helpdesk die _absoluut_ geen kennis over wat dan ook had, je werd _erg_ slecht geholpen
• Wel _ERG_ brutaal: het dichtgooien van zo'n beetje alle poorten waardoor beperkte dingen zoals surfen nog mogelijk was, dus je moest nog irritant met proxies en httport alles gaan omzeilen (wat dus ook brak werkte). Hiervoor betaalde je dus niet; maar zij meenden dit schaamteloos te kunnen maken tegenover hun leden. De kwaliteit en snelheid van het netwerk werd echter verder niet verbeterd, dus echt veel had je er niet aan :{
• De keren dat je eindelijk fatsoenlijk kon inbellen, zelfs voro mensen met analoge modem werden bereikt door meer inbelcapaciteit. Waardoor je dus weer wat vertrouwen kreeg, ook al verdween dat snel weer wanneer bekend werd dat er weer een paar duizend nieuwe abbonees bijkwamen en dus je weer van voor af aan mocht beginnen.
• Het disconnecten om de 2 uur. Leuk idee dat dit het 24-u online van heavy users tegen moest gaan, maar dat werkt natuurlijk bar weinig wanneer mensen met ISDN 24uur per dag met hun superdial proggie 120x+ p/m gaan inbellen.
• Dan hebben we het nog geen eens over de reguliere storingen van mailservers ed die er waren...
• Het veranderen van hun onbeperkte internet aanbod naar een regeling van een max aantal uur per maand (omdat onbeperkt internet niet rendabel was (doh!!!)). Eigenlijk bleek dit wel wat beter, je kon 's-nachts wat minder downloaden, maar je kon overdags tenmisnte fatsoenlijk inbellen. Helaas was ook dit weer snel afgelopen aangezien ze een paar weken later na deze regeling failliet gingen. En dat je dus ook nog eens achter je geld moest aangaan dat je voor 3 maanden abbogeld vooruit had betaald :{

Ik zal hier vast nog wel wat dingetjes missen, maar dit zijn zo'n beetje de dingen waardoor ik nooit meer vertrouwen kan krijgen in Superweb als bedrijf. Nooit meer...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Reefer
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Soeperweb lol, ik dacht dat heel nederland nu wel beter zou weten en dat deze "merk"-naam geen kans meer zou maken , maar er is natuurlijk altijd jonge aanwas van enthousiaste internettertjes. Ik zelf zou het niet eens proberen.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• xxxMaverick
Op maandag 20 mei 2002 00:41 schreef Kertje het volgende:

[..]

dus? doet dat wat af dan dat het gebeurd is? een fatsoenlijk bedrijf gaat niet een dag voor hun faillisement ff proberen duizenden rekeningen te plunderen, of je het nu kunt storneren of niet, als je met een beetje gezond verstand er over nadenkt is het gewoon absurt. Er zullen van die duizenden klanten best een groot deel zijn die het niet hebben laten storneren (of konden storneren!, want ja hallo, als een bedrijf failliet is worden die dingen vaak geblokkeerd, ik durf te wedden dat er mensen die 2 weken erna pas hun afschrift kregen het geld niet hebben kunnen storneren)...

als mensen zo'n walgelijke daad goedpraten met "je kunt het toch storneren" ben je wel erg naief imho
tuurlijk heb je gelijk! dat weet ik ook wel. Maar persoonlijk: Ik heb nooit teveel betaald. Zat op het moment van failliet gaan bij vobisnet ( tak van superweb) heb cd teruggebracht, geld terug gekregen .maar kon nog wel inbellen :) vervolgens een maand onbeperkt met vobisnet internetten. Daarna aanbieding wish gekregen enz enz :) ahh ik heb dankzij superweb maaaanden gratis kunnen internetten

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Goed, ik heb het dus ook maar FF getest.
Met 56K gaat het lekker snel, maar je moet wel 2 keer inbellen, voor het wil lukken.
Verder krijg je om het kwartier ofzo reclame (pop-up), da's wel superirritant. Als je die 40% korting daadwerkelijk krijgt, is dat mooi meegenomen.

Automatiseren kan je leren!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 19:38 schreef YKW het volgende:
Goed, ik heb het dus ook maar FF getest.
Met 56K gaat het lekker snel, maar je moet wel 2 keer inbellen, voor het wil lukken.
Verder krijg je om het kwartier ofzo reclame (pop-up), da's wel superirritant. Als je die 40% korting daadwerkelijk krijgt, is dat mooi meegenomen.
hoezo krijg je een popup? je krijgt heus geen popup omdat je inbelt bij superweb; heb je soms software van superweb geinstalleerd? zoja: nooooooit software installeren die je krijgt van je inet provider

Verwijderd

ik snap ook niet waarom er nog mensen met soepweb in zee gaan. die sukkels op de sluisjesdijk in rotterdam! en ja dat weet ik goed te vinden heb er doozen eieren tegen het raam gegooid, wat een vieze klere ISP is dat en dat ze nog terugkomen ook ik sta werkelijk versteld! laat dan quickonline weer terug komen die was wel toppie!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
* -Marshal- die zijn haren er nog eens uittrekt bij het horen van de naam Superweb :(

Dat Quickonline was inderdaad destijds wel goed, ben geloof ik nog zo'n twee maanden abbonee geweest. Waarom zijn ze er eigenlijk mee opgehouden?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Volgens mij was het voor hen ook niet echt rendabel. Maar dat kon je eigenlijk wel bedenken als je zag wat voor problemen Superweb al had. Wel bewonderenswaardig dat ze toch een poging waagden (moet toegeven dat ze simpel een hoop abonnees kunnen wegslurpen bij Superweb), maar eigenlijk was het al bij voorbaat gedoemd te mislukken.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 12:57
Wat is nou het probleem?

Okay SW is de vorig keer failliet gegaan ( was er toen ook al abonnee van, en toen er geen interesse meer in had heb ik het aan Modje TOM cadeau gedaan omdat ze geen nieuwe abonnee's aannamen onder de oude voorwaarden ),maar nu krijgen we toch gewon 40% korting?
So what? als het werkt dan werkt het?! Werkt het niet, dan ga ik terug naar Uwnet.

Inbellen duurt 3 seconden hier, dus geen probleem hoor?

Of zie ik het verkeerd?

American Express vraagbaak

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:52 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Wat is nou het probleem?

Okay SW is de vorig keer failliet gegaan ( was er toen ook al abonnee van, en toen er geen interesse meer in had heb ik het aan Modje TOM cadeau gedaan omdat ze geen nieuwe abonnee's aannamen onder de oude voorwaarden ),maar nu krijgen we toch gewon 40% korting?
So what? als het werkt dan werkt het?! Werkt het niet, dan ga ik terug naar Uwnet.

Inbellen duurt 3 seconden hier, dus geen probleem hoor?

Of zie ik het verkeerd?
jah, het bedrijf is niet te vertrouwen, waar staat dat je 40% korting krijgt? dat zeggen ze op de site ja, maar ik vertrouw ze niet meer. Straks vragen ze 1 euro per minuut en dan zijn ze zo binnen. Kans lijkt me niet groot dat ze dat doen, maar ik zou het er persoonlijk niet op durven gokken

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 00:09 schreef 2Dutch het volgende:
lol, nou ik kon destijds naar me geld fluiten omdat superweb niet kredietwaardig meer van de postbank :(

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Domme zet dat ze onder de oude naam zijn doorgegaan. Aan de ene kant blijft negatieve publiciteit nog steeds gewoon publiciteit, maar met zo'n geschiedenis kan ik zoiets gewoon niet meer serieus zien. Daarvoor zijn de abbonee's gewoon te vaak teleurgesteld.

• YKW

YKW

mobiliteit ten top

Op maandag 20 mei 2002 20:03 schreef Kertje het volgende:
hoezo krijg je een popup? je krijgt heus geen popup omdat je inbelt bij superweb; heb je soms software van superweb geinstalleerd? zoja: nooooooit software installeren die je krijgt van je inet provider
Ja, je krijgt een pop-up, ik wilde alles handmatig instellen, maar perongeluk opende ik het installatie bestand meteen ipv opslaan |:(
Naja, heb ene pop-up killer, dus dat maakt niet zo veel uit.
Die korting is mooi meegenomen.
Trouwens, zo'n internet provider mag met een 067-nummer de prijs zelf bepalen, mogen ze het ook duurder maken, ik bedoel, het valt toch niet te controleren wat de precieze prijs p/m is!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 12:57
Wie belt er even naar de KPN om te vragen wat het tarief voor dat specifieke nummer is?

Ik heb er op dit moment geen tijd voor.

Ps. nog geen pop-up gezien.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Ik heb het nagekeken me telrek. online en de tarieven klopen zoals ze op de superweb site staan.

• floduR
  • Niet online
dit klopt ja, ik ben eigenljk gek...

ik had net betaald voor een kwartaal, van dat ab. kon ik 4 dagen genieten. :(

wel brieven geschreven e.d. maar niks teruggehad

(ik was bij het begin van die superweb en zo erg was het niet, je moest dan wel tussen de 20-100x inbellen, elke 2 uur, maar je had wel onbeperkt internet , ik gebruikte het om overdag en 's nachts te downen, dan haalde die 3-5 kb/s, das toch al net zo snel als internet via de kabel bij casema... :) )

maar nu betaal ik niks voor superweb en toch 40% korting, alleen one-tel is goedkoper voor mij, daar zal ik binnnekort ook wel op overstappen...

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:46

johnwoo

3S-GTE

Ach ik doe gewoon lekker die test mee, 40% korting meegrabbelen is natuurlijk nooit weg. Ze zijn hier trouwens ook met een ADSL actie bezig, bij 300 potentiele klanten wordt de centrale gereedgemaakt (de teller staat nu op 102), dus als het meezit kan ik over n paar maanden toch adsl krijgen.

Zodra die test afgelopen is ga ik weer gewoon bij mn ouwe provider inbellen :Y)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Xof
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Als je op een site komt met een superweb verbinding word je herkent als KPN, Nederland LOL
* Xof is KPN :P

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:29

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Xof

Xof

Op woensdag 22 mei 2002 00:54 schreef Nestor het volgende:
http://forum.superweb.nl/

:'(
Triest ja...

• Paquito
  • Niet online
Superweb? nooit meer...
Heb nog steeds zo'n 90piek te goed van die gasten. :r

• HeadBeateR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05-2023
De internet instellingen werden aangepast en alles maar dat werkte dus niet...het net nummer was 06 en de rest stond bij het abonneenummer.

moet ik nou bij net nummer 0676 invullen of gewoon geen kiesregel gebruiken en alles bij abonneenummer neerzetten?

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 20:25

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ja leuk inderdaad, maar die heb ik gewoon met z'n 'anti-machtigingskaart' weer teruggevorderd en gekregen). :)

• Xof

Xof

Beste Test gebruiker,

Vandaag gaan wij van start met onze nieuwe dienstverlening. Wij willen jou
hartelijk bedanken voor je medewerking aan ons testprogramma.

Je test account kan je nog gebruiken t/m 22 juli met 40% korting. Via
www.superhelp.nl kan je je account omzetten naar een nieuw produkt van
Superweb. Doe je dat niet dan kan je je Supermail adres blijven gebruiken
t/m 1 juni 2003.

Graag blijven we de vele suggesties ontvangen om een zo goed mogelijk
produkt te leveren.

Met vriendelijke groet,
Het Superweb team

------------------------------------

De prijs in nu 29,95 euro per jaar voor de 40% abo en er is een aanbieding van 9,95 euro per jaar.

De 20% abo is gratis :)

• snoei
  • Laatst online: 16:54

snoei

kabels... :D

testfase is al weer voorbij....

kreeg net een mail --> kan nog tot 22 juni blijven testen

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Van Superweb.nl :
Ook zijn we op dit moment hard aan het werk voor een definitieve flatfee oplossing (onbeperkt internettoegang voor een vast bedrag per maand). Voor ons is dit nog maar het begin.
Hmm...hopelijk gaan ze flatfee aanbieden...ik heb er niet zoveel vertrouwen in, maar die Eier heeft wel iets gezegd waar wel wat inzit :

[quote]
Om een goede ondernemer te zijn, moet je minstens een bedrijf hebben gehad wat failliet is gegaan.
[quote]

KLinkt leip, maar hij kan best wel eens van zijn fouten hebben geleerd...

• xxxMaverick
[quote]
Op woensdag 22 mei 2002 16:34 schreef Glacier het volgende:
Van Superweb.nl :
[..]
Om een goede ondernemer te zijn, moet je minstens een bedrijf hebben gehad wat failliet is gegaan.
wat een absolute onzin! ik ben toch ook nog nooit failliet gegaan??????????? wat een gelul.......
/edit

trouwens, na superweb had hij dasnel een adsl aanbieder. binnen 2 maanden failliet.......dus.....je bent pas een goede als je 2x failliet gaat?????

Verwijderd

[quote]
Op woensdag 22 mei 2002 16:34 schreef Glacier het volgende:
maar die Eier heeft wel iets gezegd waar wel wat inzit :

[quote]
KLinkt leip, maar hij kan best wel eens van zijn fouten hebben geleerd...
bullshit, failliet gaan is doorgaans door meerdere inschattingsfouten en te hoge risico's die je had kunnen voorkomen, te hoge investeringen bv, geen goede kijk op de markt etc... iemand kan netzohard een goede ondernemer zijn zonder dat ie failliet is gegaan, sommige mensen hebben daar nl kijk op en hoeven niet direct te leren van het verleden...

bovendien zijn er veel ondernemers die keer op keer een bedrijfje starten en keer op keer failliet gaan, ik kan er zo een paar noemen uit mijn oude woonomgeving...
Op woensdag 22 mei 2002 17:08 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

wat een absolute onzin! ik ben toch ook nog nooit failliet gegaan???????????
nou is dat bedrijfje van jou nou ook niet echt iets waarmee je failliet kan gaan :)

• floduR
  • Niet online
De test periode is alweer afgelopen, het inschrijven voor tester dan...

tot 22 juli 40% korting zonder kosten
daarna 40% korting voor 10 euro per jaar
linkje: Superweb

Dat vind ik persoonlijk een hele goeie abonnementsvorm, het loopt Het Net en Zonnet er volledig uit.

Dit is het voordeligste ab. voor mensen die minder dan 50 uur op internet zitten volgens mij, bij 50 uur is One-Tel alleen goedkoper

of zie ik dat nou verkeerd?

Verwijderd

Ja en nu tijdelijk voor 10 euro per jaar...?

Alleen ik kan geen e-mails via OE 6.0 (hotmailadres) versturen (wel ophalen). Hebben meer mensen hier last van?

• xxxMaverick
Op woensdag 22 mei 2002 17:40 schreef Kertje het volgende:

nou is dat bedrijfje van jou nou ook niet echt iets waarmee je failliet kan gaan :)
:? over welke heb jij het nu??

Verwijderd

hhahahaha leuk om te horen dat Superweb weer is begonnen. En de abo's die ze nu aanbieden zijn ook best wel grappig maar ik houd het lekker bij me OneTel 100 wat me uitstekend bevalt. Alleen nu was ik wel even op dat Superweb Forum en daar reageerde martijn eier ook op diverse posts. Dus ik netjes op hem reageren dat ie zei dat ie binnenkort ook een compleet flatfee product wou introduceren. Ik vroeg hem dus hoe hij dat rendabel kan maken tegen consumentenprijs terwijl andere diensten zoals Friaco VolNet, demon en weet ik wat nog meer hier 200+ euro vragen en dat er dan nauwelijks winst op gemaakt wordt. Helaas heeft meneer Eier daar tot op hedem nog niet op gereageerd. Dus ik vrees dat hij zelf ook nog niet weer hoe hij dat wil gaan doen. Maar ik kan hem wel vertellen dat dat hem niet gaat lukken (of hij wil weer het schip in gaan zoals met Superweb 1). Nee laat Superweb maar zoals het nu is teruggebracht, lijkt me een uitstekende dienst :)

• xxxMaverick
Op woensdag 22 mei 2002 19:12 schreef the_undertaker het volgende:
hhahahaha leuk om te horen dat Superweb weer is begonnen. En de abo's die ze nu aanbieden zijn ook best wel grappig maar ik houd het lekker bij me OneTel 100 wat me uitstekend bevalt. Alleen nu was ik wel even op dat Superweb Forum en daar reageerde martijn eier ook op diverse posts. Dus ik netjes op hem reageren dat ie zei dat ie binnenkort ook een compleet flatfee product wou introduceren. Ik vroeg hem dus hoe hij dat rendabel kan maken tegen consumentenprijs terwijl andere diensten zoals Friaco VolNet, demon en weet ik wat nog meer hier 200+ euro vragen en dat er dan nauwelijks winst op gemaakt wordt. Helaas heeft meneer Eier daar tot op hedem nog niet op gereageerd. Dus ik vrees dat hij zelf ook nog niet weer hoe hij dat wil gaan doen. Maar ik kan hem wel vertellen dat dat hem niet gaat lukken (of hij wil weer het schip in gaan zoals met Superweb 1). Nee laat Superweb maar zoals het nu is teruggebracht, lijkt me een uitstekende dienst :)
ach UITEINDELIJK zal flat fee er wel komen, ook wanadoo is aan het lobyen .....maar goed, duurt nog wel 2 jaar ofzo :)

Verwijderd

Weet iemand of superweb ook een nieuwsserver heeft, want die mis ik nog? :'(

• floduR
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 19:26 schreef tk het volgende:
Weet iemand of superweb ook een nieuwsserver heeft, want die mis ik nog? :'(
Ik zie het nergens staan, dus waarschijnlijk niet...
maar is dat zo erg? Heb er nooit het nut van in gezien

• floduR
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 18:57 schreef JanWillem het volgende:
Alleen ik kan geen e-mails via OE 6.0 (hotmailadres) versturen (wel ophalen). Hebben meer mensen hier last van?
op het superweb forum heb ik daar wel wat over gelezen, misschien staat er wat

http://forum.superweb.nl/

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 19:30 schreef floduR het volgende:

[..]

Ik zie het nergens staan, dus waarschijnlijk niet...
maar is dat zo erg? Heb er nooit het nut van in gezien
/me big usenet fan :P

• YKW

YKW

mobiliteit ten top

Op woensdag 22 mei 2002 16:18 schreef snoei het volgende:
testfase is al weer voorbij....

kreeg net een mail --> kan nog tot 22 juni blijven testen
Overigens is het 22 Juli, en het netwerk is vij snel.

Pagina: 1