Ik heb sinds kort het spel "Sims - Hot Date" (de legale versie natuurlijk...
). Als ik het probeer te starten onder Windows XP (Professional - NL) krijg ik de foutmelding: "sims.exe is geen geldige Win32-toepassing". Ook als ik de compatibiliteits modus aanpas naar Win95 of Win98 blijft deze foutmelding terugkomen. Het maakt niet uit op welke PC ik het probeer:
PC1 -->
Dell Dimension 8100
Pentium 4 - 1,5Ghz
256Mb RIMM intern geheugen
Windows XP Professional Dutch
PC2 -->
Dell Dimension XPS D300
Pentium II - 300Mhz
224Mb SDRAM DIMM intern geheugen
Op één van mijn andere PC's (met Windows 98) lukt het wel gewoon goed. Heeft er iemand een idee hoe ik Sims Hot Date werkend kan krijgen onder Windows XP ? Ik heb al gezocht in het forum, maar niets gevonden. Ook met Google heb ik al gezocht, en zo te zien zijn er meerdere mensen die hetzelfde probleem hebben, maar een echte oplossing heb ik nog niet gevonden ?
Heeft er iemand een oplossing, of misschien een WinXP patch voor Sims Hot Date ?
PC1 -->
Dell Dimension 8100
Pentium 4 - 1,5Ghz
256Mb RIMM intern geheugen
PC2 -->
Dell Dimension XPS D300
Pentium II - 300Mhz
224Mb SDRAM DIMM intern geheugen
Op één van mijn andere PC's (met Windows 98) lukt het wel gewoon goed. Heeft er iemand een idee hoe ik Sims Hot Date werkend kan krijgen onder Windows XP ? Ik heb al gezocht in het forum, maar niets gevonden. Ook met Google heb ik al gezocht, en zo te zien zijn er meerdere mensen die hetzelfde probleem hebben, maar een echte oplossing heb ik nog niet gevonden ?