Toon posts:

Digifotocams:Olympus c-300z of kodakdx4900??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een digitale camera kopen maar heb nie zo'n groot budget. Nou heb ik dprevieuw gebruikt,en tot mijn schrik kwamen er 2 hele leuke cams uitrollen. De olympus met 3mp,en de kodak met zelfs 4mp. ik heb wat topics doorgelezen hier over digicams maar zag niemand die deze had en de andere cams waarover gesproken werd waren ver over mijn budget(<1000 gulden). Dus mijn vraag is heeft iemand ervaring met 1 vande modellen uit de topictitel????

thx alvast....

Ik heb op dprevieuw gezocht onder compact en <$400. Zodat jullie eventueel de andere specs kunnen zien want heb er niet extreem veel verstand van.....

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 18:04
Ik heb de DX4900 net een weekje. Ik heb nog nooit een andere digicam gebruikt, dus echt vergelijken kan ik niet. Ik kan wel een paar kiekjes online gooien als je wil :)

Verder heb je veel automatische instellingen, focus kan je niet handmatig instellen, sluitertijd is ook auto en handmatig vanaf 0,7-16 seconden.

't Is dus een beetje een simpele camera, maar echt vergelijken kan ik dus niet.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:05

scorpionv

This space for rent

DX4900 hier. Werkt errug lekker voor een foto-n00b. Point and shoot, en nog kwaliteit ook. Ik kan hem aanraden, het enige nadeel is de 2x optical zoom.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Kga zelf de Olympus c-300z kopen, komt uit alle testen in de consumentengids er uit als beste. Is geloof ik ook iets goedkoper.