www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verwijderd
't blijft nog wel redelijk binnen bepaalde grenzen hoor. Bovendien denk ik dat deze kwestie niet dermate erg is dat er OW's of iets dergelijks aan verbonden moeten worden.
Maar zeg nou zelf, jij wordt toch ook niet blij van deze situatie.
Even ter uitleg: een bepaald groot lid van het DPC ECCp team wil overstappen naar een grote concurrent, die nogal malafide bezig is met assimileren. Omdat hij over wil stappen zijn de meeste die-hard leden die veel tijd, energie en geld steken in het team niet echt bepaald vrolijk.
Maar zeg nou zelf, jij wordt toch ook niet blij van deze situatie.
Even ter uitleg: een bepaald groot lid van het DPC ECCp team wil overstappen naar een grote concurrent, die nogal malafide bezig is met assimileren. Omdat hij over wil stappen zijn de meeste die-hard leden die veel tijd, energie en geld steken in het team niet echt bepaald vrolijk.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:37
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
move to / Schop een mod verrot tot hij niet meer beweegt
[forum=5]Op zaterdag 18 mei 2002 19:24 schreef aad123 het volgende:
Wat is Eccp109?
Tuurlijk, ik zou er ook niet blij mij zijn, maar zoals ik daar al schreef: Het zijn zijn WU's en niet die van het team. Anders moet je consquent zijn en alle WU's, blokje, etc... die iemand anders meenemeemt omdat jij hij DPC joined ook moeten weigeren.
Maar even terug naar die inhoud van die threads zelf. Ik vind oook niet dat er met OW's gestrooid moet gaan worden, daar is het niet erg genoeg voor. Maar als mod/admin moet je ook zorgen dat er een dergelijke situatie niet ontstaat.
En verder... regels zijn toch regels? Daarin staat vrij nadrukkelijk dat flames niet mogen. Ik persoonlijk vind gewoon dat de admin aldaar moet zorgen dat dit stopt. Er is nu al 3 a 4 dagen gerommel in deze threads. Als admin behoor je dit in goede banen te leiden...
Maar even terug naar die inhoud van die threads zelf. Ik vind oook niet dat er met OW's gestrooid moet gaan worden, daar is het niet erg genoeg voor. Maar als mod/admin moet je ook zorgen dat er een dergelijke situatie niet ontstaat.
En verder... regels zijn toch regels? Daarin staat vrij nadrukkelijk dat flames niet mogen. Ik persoonlijk vind gewoon dat de admin aldaar moet zorgen dat dit stopt. Er is nu al 3 a 4 dagen gerommel in deze threads. Als admin behoor je dit in goede banen te leiden...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verwijderd
Geloof mij nou maar dat dit beter over kan waaien dan dat iemand er iets van zegt waardoor iedereen zijn mening voor zich moet houden 
Het gaat wel weer over, en er denken er duidelijk meer netzo over als jij tfh.
Daarom ben ik ook geen mod/admin ;-)Op zaterdag 18 mei 2002 22:11 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Geloof mij nou maar dat dit beter over kan waaien dan dat iemand er iets van zegt waardoor iedereen zijn mening voor zich moet houden
Pagina: 1