Werkt oude laptop zonder accu, met adapter?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skelt0r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 14:01
Ik heb hier een oud beestje, namelijk een Target Execulite 386s/25e, en die doet het niet. |:( Nou zit er geen accu in, maar er hangt wel een adapter aan. Zou die het dan moeten doen, of moet er altijd zowieso een accu in zitten? :? Aan de linkerkant is ook nog ruimte vrijgelaten voor een extra module. Volgens mij valt er echter niks meer aan te sluiten... Weet iemand wat daar in zou moeten passen? :? Er zit geen stekker of zo achter en er hangt ook nergens meer een vrij draadje los of zo... Ik weet dat ik hem beter weg kan flikkeren, maar ik wil het toch proberen om hem werkend te krijgen, al is het alleen maar om te zien of het me lukt. :P

Alle hulp is dus welkom!!

Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"

Verwijderd

mijn laptop doet het in elk geval wel op alleen de adapter!

hoe dat met die extra module zit weet ik niet :?
kan cdrom, fdd, extra accu, etc. in misschien?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mwah, volgens mij is dit per type verschillend hoor. Ik heb hier een oude IBM notebook staan en die kan niet zonder accu, in tegen stelling tot mijn 1 jaar oude laptop die ik momenteel veel gebruik.

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 23:03

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Volgens mij verschilt dat inderdaad. Ik heb er hier één staan die doet het wel, ik kan de accu gewoon eruit halen als hij aanstaat, of opstarten zonder.

Verwijderd

Hier werkt een laptop ook zonder accu.. mits aangesloten.
Het zal waarschijnlijk per type varieren, proberen dus.

Verwijderd

anders brug je de accu ofzo toch over ? :) tis toch een oud beestje :)

• Skelt0r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 14:01
Op zaterdag 18 mei 2002 23:16 schreef Dannyke het volgende:
anders brug je de accu ofzo toch over ? :) tis toch een oud beestje :)
Hoe bedoel je "overbruggen"? :?

Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:35

MaNdM

1000-dingen-doekje

Op zondag 19 mei 2002 02:38 schreef Skelt0r het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "overbruggen"? :?
Kortsluiten dus, maar goed, ik heb ook een oud beestje (P 100) en die kan ook prima zonder accu op de adapter werken

* MaNdM zoekt wel naar een accu, alleen nog niet kunnen vinden :'(

To be determined...

Pagina: 1