Toon posts:

56k modem >> 1200 bps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via een account van de univesiteit kan ik met dat IP inloggen op bepaalde sites. telkens als ik connect heb ik als verbingssnelheid 1200 bps, de snelheid van het modem van mijn GSM, welke software ik heb geinstalled op de PC.

Nou krijg ik het niet voor elkaar om de snel gewoon te krijgen op 56K...de modeminstellingen staan goed, max snelheid, com poorten ingesteld etc. na elke wijziging gereboot maar geen resultaat.

Ik draai onder W98 SE en dus gaarne oplossing voor dit probleem...anders moet ik die sites voor de grap houden ..dus dat ik eigenlijk inbel onder een vaste IP(range) ipv lekker ADSL >:) maar dit me tot nu toe ook niet gelukt daar alles via HHTPS gaat

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik geloof dat de HTTPS het probleem is... Ik ben niet zo'n expert op da gebied maar alles dat vie HTTPS gaat heeft en 128 bits SSL encryptie waardoor alles 8x langzamer gaat dan op een normale HTTP verbinding.

Dacht ik.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
(jarig!)
56k modem is anoloog en daaorm heb je niet altijd 56k verbinding.
Is heel moeilijk om goed te krijgen, want als jij je pc al optimaal hebt, kan de telefoonlijn nog storing geven die door de grond ligt of de provider.
Als je ISDN neemt is het digitaal en heb je daar geen last van.

Tweakers Discord

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 21:07 schreef tweakduke het volgende:
56k modem is anoloog en daaorm heb je niet altijd 56k verbinding.
Is heel moeilijk om goed te krijgen, want als jij je pc al optimaal hebt, kan de telefoonlijn nog storing geven die door de grond ligt of de provider.
Als je ISDN neemt is het digitaal en heb je daar geen last van.
Dit is wel waar, maar niet hier van toepassing. Johnny64 heeft volgens mij gelijk, maar ik weet ook niet precies hoe dat in elkaar steekt ;)