Omdat ik zelf een servertje in elkaar ga bouwen, was ik op zoek naar een mooie kast. Ik kwam de Procase IPC-C4S 4U kasten tegen op http://viddel.shop.tweakers.net.
Nu heb ik daar een paar vraagjes over (ik neem aan dat hier wel mensen zijn die zo'n kast hebben of hebben gezien
)
1.
De kast is er in 2 uitvoeringen: Zwart en Wit. Als je naar de plaatjes kijkt heeft de zwarte uitvoering geen handvaten en schroefgaten om hem in een 19" kast te monteren
. Is dit een fout in het plaatje of is dat echt zo?
2.
De kasten hebben ondersteuning voor een 12"(
x 13"(D) ATX moederbord met "notch cutout". Nu wil ik er eigenlijk gewoon een Asus P4T-e inzetten zonder "notch cutout". Kan dit? Het Asus bordt is namelijk minder diep dan 13". De asus is namelijk: 9.6" diep. Hij is wel 12" breed.
Is er iemand met ervaring met deze kasten die mij antwoordt op de vragen kan geven?
Nu heb ik daar een paar vraagjes over (ik neem aan dat hier wel mensen zijn die zo'n kast hebben of hebben gezien
1.
De kast is er in 2 uitvoeringen: Zwart en Wit. Als je naar de plaatjes kijkt heeft de zwarte uitvoering geen handvaten en schroefgaten om hem in een 19" kast te monteren
2.
De kasten hebben ondersteuning voor een 12"(
Is er iemand met ervaring met deze kasten die mij antwoordt op de vragen kan geven?