Toon posts:

Vragen over procase 19" server kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik zelf een servertje in elkaar ga bouwen, was ik op zoek naar een mooie kast. Ik kwam de Procase IPC-C4S 4U kasten tegen op http://viddel.shop.tweakers.net.

Nu heb ik daar een paar vraagjes over (ik neem aan dat hier wel mensen zijn die zo'n kast hebben of hebben gezien :) )

1.
De kast is er in 2 uitvoeringen: Zwart en Wit. Als je naar de plaatjes kijkt heeft de zwarte uitvoering geen handvaten en schroefgaten om hem in een 19" kast te monteren :(. Is dit een fout in het plaatje of is dat echt zo?

2.
De kasten hebben ondersteuning voor een 12"(B) x 13"(D) ATX moederbord met "notch cutout". Nu wil ik er eigenlijk gewoon een Asus P4T-e inzetten zonder "notch cutout". Kan dit? Het Asus bordt is namelijk minder diep dan 13". De asus is namelijk: 9.6" diep. Hij is wel 12" breed.

Is er iemand met ervaring met deze kasten die mij antwoordt op de vragen kan geven?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:16

Predator

Suffers from split brain

[forum=24] -> [forum=6]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een 9,6" diepe plank zal er met gemak in kunnen. Hoe dat zit met de handvaten weet ik niet, dat kun je beter aan Procase of Viddel vragen. Ik neem aan dat ze wel handvaten hebben.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 17:33 schreef Femme het volgende:
Ik neem aan dat ze wel handvaten hebben.
yeps :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 17:33 schreef Femme het volgende:
Een 9,6" diepe plank zal er met gemak in kunnen. Hoe dat zit met de handvaten weet ik niet, dat kun je beter aan Procase of Viddel vragen. Ik neem aan dat ze wel handvaten hebben.
Zeker weten? Niet dat ik zometeen dat ding hier heb staan en dat het dan niet blijkt te passen?

Nog een extra vraagje: Volgens mij worden die dingen toch zonder voeding geleverd? Past elke standaard ATX voeding er gewoon in?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 17:36 schreef BartRoos het volgende:

[..]

Zeker weten? Niet dat ik zometeen dat ding hier heb staan en dat het dan niet blijkt te passen?

Nog een extra vraagje: Volgens mij worden die dingen toch zonder voeding geleverd? Past elke standaard ATX voeding er gewoon in?
Procase IPC-C4S rackmount uitgevoerd in zwart en geleverd zonder voeding. Deze 4U kast beschikt over drie externe 5,25 inch bays en vijf 3,5 inch bays waarvan één extern. De koeling wordt verzorgd door twee 80mm fans.
staat dus zonder voeding jah ;)

of er een standaardATX in kan weet ik niet, helaaz :P

Verwijderd

Topicstarter
Stom dat ik dat niet zelf had gezien.

Blijft nog steeds de vraag: Gaat er gewoon een standaard voeding in.

En, is het ook mogelijk om een of twee extra fans aan de achterkant te monteren voor een goede airflow?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die 3U en 4U kasten die ik ken gebruiken allemaal een standaard ATX voeding. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dit bij Procase anders doen, maar als je het zeker wilt weten moet je even contact opnemen met Procase (zie procase.nl).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 01:38 schreef Femme het volgende:
Die 3U en 4U kasten die ik ken gebruiken allemaal een standaard ATX voeding. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dit bij Procase anders doen, maar als je het zeker wilt weten moet je even contact opnemen met Procase (zie procase.nl).
Ik heb contact opgenomen met viddel. Ik zal na de pinksteren wel een reactie krijgen.
Pagina: 1