Als ik cs wil spelen en ik join een server on-line dan sluit cs automatch. Ik heb eerst hl geinstaleerd en daarna naar 1.1.0.9 geupdate. Ik heb daarna cs 1.4 full geinstaleerd en het werkte nog steeds goed. Ik heb een ati radeon dus ik moet de ati fix instaleren. Als ik dat heb gedaan werkt het niet meer
Het ligt dus aan die ati fix neem ik aan. Weet iemand wat ik fout heb gedaan en hoe ik het kan oplossen??????
Verwijderd
hmm je cpu temp word te hoog, 2 case fans aangeraden
of je hebt een lek in je watercooling
of je hebt een lek in je watercooling
mja gewoon ff verkassen dit topic, owja ennuh jij doet dom met je dubbel post er bestaat ook nog een edit
OOOPS sorry dat ik het perongelijk hier heb gepost. Het was de bedoeling om het in spielerij te posten. Zouden de admins het naar spielerij kunnen verplaatsen????
Ik heb hem al geformateerd dus en daarna werkte het ook niet.
Op zaterdag 18 mei 2002 17:20 schreef E-jey het volgende:
OOOPS sorry dat ik het perongelijk hier heb gepost. Het was de bedoeling om het in spielerij te posten. Zouden de admins het naar spielerij kunnen verplaatsen????
wel een beetje een rare fout... toch iets meer dan misklikken
doe dit: verwijder HL en CS helemaal. Dan installeer je CS, haalt de update, instaleer CS 1.4 en vergeet de ATI patch. De ATI patch zit er als het goed is al in, dus de oude 1.3 patch gebruiken maakt je CS installatie stuk.
Ok thnks. Ik zal het ff volgen.Op zaterdag 18 mei 2002 19:48 schreef GambitRS het volgende:
doe dit: verwijder HL en CS helemaal. Dan installeer je CS, haalt de update, instaleer CS 1.4 en vergeet de ATI patch. De ATI patch zit er als het goed is al in, dus de oude 1.3 patch gebruiken maakt je CS installatie stuk.
edit:
OOPS IK BEN E-JEY
OOPS IK BEN E-JEY
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zie hierboven.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()