Ik heb altijd veel beter koelen dan grote omdat er veel meer "wind" ontstaat..... ik spreek ook een beetje uit ervaring.
Verwijderd
wat is je vraag? Verwijs dan ff naar de topic titel
En geef wat meer info, wat wil je precies weten? Voor welke kasten.. ed 'groot' en 'klein' is beetje vaag, formuleer beter
Is inderdaad een erg vage post moet ik zeggen. Ik snap het doel er ook niet helemaal van, kan aan mij liggen
En wat is dat in normaal Nederlands?Ik heb altijd veel beter koelen dan grote omdat er veel meer "wind" ontstaat
*insert signature here
hij bedoelt dat kleine kasten beter koelen omdat er meer 'wind' ontstaat dan in een grote (denk ik)
Verwijderd
Ligt niet aan jouw hoor. Hij mag dan wel 160 post hebben (meer dan ik) maar een normale vraag stellen gaat volgens mij nog niet zo goed.Op zaterdag 18 mei 2002 16:24 schreef jbcyber het volgende:
Is inderdaad een erg vage post moet ik zeggen. Ik snap het doel er ook niet helemaal van, kan aan mij liggen
[offtopic modus] volgens mij was dit mijn 101ste post en heb ik mijzelf toegang verschaft tot de HK :):). Of heb ik dit nu mis ?? [/offtopic modus]
Ik denk dat de lucht inhoud va zo'n kast seller is geventileerd met de opgenomen warmte. In een grote kast blijft de warmte langer hangen een soort grote luchtbuffer.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
maar in een grote kast wordt die warmte opgenomen door een groter volume aan luchtOp zaterdag 18 mei 2002 16:29 schreef SuperG het volgende:
Ik denk dat de lucht inhoud va zo'n kast seller is geventileerd met de opgenomen warmte. In een grote kast blijft de warmte langer hangen een soort grote luchtbuffer.
En in een grote kast heb je vaak een betere airflow omdat er meer ruimte tussen componenten en kabels etc zit.Op zaterdag 18 mei 2002 16:31 schreef Da_Kine het volgende:
[..]
maar in een grote kast wordt die warmte opgenomen door een groter volume aan lucht
Do as I say, don't do as I do.
Verwijderd
klopt een grotere kast doet er veel langer over om warm te worden dan een kleine. maarja als je meer casecoolers erin doet dan maakt het niet uit of je een grote of een kleine kast hebt.Op zaterdag 18 mei 2002 16:31 schreef Da_Kine het volgende:
[..]
maar in een grote kast wordt die warmte opgenomen door een groter volume aan lucht
Verwijderd
Jep klopt een sunon 120mm 220v fan doet wonderen.Op zaterdag 18 mei 2002 16:36 schreef Jiver het volgende:
[..]
klopt een grotere kast doet er veel langer over om warm te worden dan een kleine. maarja als je meer casecoolers erin doet dan maakt het niet uit of je een grote of een kleine kast hebt.
ja, je hebt het mis. Volgens mij is het 150 posts en 120 dagen actief zijn.Op zaterdag 18 mei 2002 16:29 schreef mr.noname het volgende:
[..]
[offtopic modus] volgens mij was dit mijn 101ste post en heb ik mijzelf toegang verschaft tot de HK![]()
. Of heb ik dit nu mis ?? [/offtopic modus]
Maar verder... in de HK wil je helemaal niet zijn IMO
Pagina: 1