Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik denk dat je hem dan sloopt. Koop eens een busje perslucht. KAn je hem schoonspuiten.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
ik zou geen vloeibare stoffen gebruiken om schoon te maken
maar weet je zeker dat het agp slot het probleem is? en niet de videokaart?
maar weet je zeker dat het agp slot het probleem is? en niet de videokaart?
Beetje alcohol en (Vochtig van alcohol)wattenstaafje en daarna effe met contactstray ietsie benatten
Kan ook nog goedkoper
Je kan met het strijkvlak van een luciferdoosje over de contacten schuren, dit zorgt ervoor dat vuil en zonodig oxidatie heel licht weggeschuurd wordt. Werkt altijd
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Wel eens aan Electro Static Discharge (ESD) gedacht ?Op zaterdag 18 mei 2002 22:51 schreef TRON het volgende:
Kan ook nog goedkoperJe kan met het strijkvlak van een luciferdoosje over de contacten schuren, dit zorgt ervoor dat vuil en zonodig oxidatie heel licht weggeschuurd wordt. Werkt altijd
Die strijkvlakjes met lucifers vonken doordat het schuren stroom opwekt. Ga je dat op je AGP slot doen dan kan ik je geen garantie geven dat ie daarna nog werkt
wel vreemd dat je hem aan moet drukken... Ik zou idd gewoon ff met een kwastje door je AGP slot gaan om alle stof eruit te krijgen... en needless to say goed vastschroeven...
probeer eens een andere videokaart
. Kan het ook aan liggen.
contact spray. laat wel tijdje luchten voordat je erweer spanning opzet.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Pagina: 1