Toon posts:

[W2K/ISDN] "Errors" in dial-up schermpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu dubbellijns ingelogd en zie ineens (was me nog niet eerder opgevallen) dat er in het dialup schermpje Tab-blad "General" ...Errors staan. Voor zowel sent als received, voor sent blijft dit netjes op 0 staan maar bij sent loopt dit nogal hard op zie ik. Nu na 45 minuten staat die al op 765!

Is dit normaal? Weet iemand hier meer van of hoort dit getal eigenlijk lager te zijn of gewoon 0 te blijven?

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik na 2 uur en een kwartier 1 van de 2 lijnen gedisconnect en nu zie ik het aantal errors niet meer oplopen! Vandaar dat het me waarschijnlijk nooit eerder is opgevallen aangezien ik bijna nooit 2 lijnen gebruik (ivm schandalig hoge kosten ;) )

Toch vreemd misschien dat er met 2 lijnen zoveel errors optreden.

Maar niemand die hier iets zinnigs over te zeggen heeft?

Verwijderd

Topicstarter
HELEMAAL NIEMAND??

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

vreemd, woon je afgelegen ofzo?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 21:25 schreef PipoDeClown het volgende:
vreemd, woon je afgelegen ofzo?
Haha mwah dat valt ook wel weer mee. Verder de downloads die ik doe tijdens het dubbellijns ingebeld zijn en dat ik al die errors krijg zijn allemaal wel OK. Dus er zal wel error correctie toegepast worden. Maar ik vind het alleen vreemd dat met 1 lijntje ik gewoon nooit een error krijg en dat die errors zodra ik 2 lijnen gebruik ineens in rap tempo oplopen!

Verwijderd

Topicstarter
dat valt tegen!
Pagina: 1