Ik heb hetzelfde probleem, maar dan iets erger denk ik; Als ik iets kopieer van de ene naar de andere pc (thuis of in LAN party), dan knippert de collission led als een dolle. Erg zhiny, maar niet zo funtioneel dus. Mijn transferrate daalt naar bijna ISDN dan, en da's niet goed. de network utilization leds springen ook naar heen en weer naar 30-40 %. Protocollen in orde (verwijdered, toegevoegd). IPX zowel als TCP/IP. Ook diverse kabels geprobeerd, maar zelfde probleem. Iemand? (ik heb dit probleem al maanden, dus pleez pleez, pretty pleez).
Ander vraagje: Als je je netwerkkaart met 3com diagnostics op duplex/halfduplex zet, wordt dat dan in een bios of EPROM van de netwerkkaart weggeschreven? dwz onthoudt de kaart dat zelf? Ik heb indertijd iets met die instellingen zitten k.tten, en wellicht dat ie dat vast heeft gehouden.
Nog iets: hoe kom in je in vredesnaam aan die 3com diagnostics utils. Als ik de drivers download van 3com zitten ze daar niet bij (of doe ik iets verkeerd?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?