MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
koop een amd duron 1300
die 100mhz verschil merk je niet eens
de morgan core is er al vanaf 1000mhz
die 100mhz verschil merk je niet eens
de morgan core is er al vanaf 1000mhz
dat is al sinds de duron 1000...Op zaterdag 18 mei 2002 15:29 schreef Niels99 het volgende:
klopt toch dat ie met de nieuwe Morgan core wordt uigerust.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik zat me eens af te vragen..... kun je die Morgan core nog ergens aan herkennen? Dat je niet een 1 GHz Duron koopt en een oude krijgt? Of bestaan er geen 1 GHz Durons met oude core?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Volgens mij ook niet. Maar voor de zekerheid, je kunt hem herkennen aan de core. Op de Morgan staat de tekst namelijk anders. Van links naar rechts is dan tussen de twee langste zijden van de core. Bij een oude Duron (die bovendien een iets meer naar vierkant neigende core had) en Thunderbirds staat het tussen de twee korte zijden.
[edit] Uitleg is misschien een beetje onduidelijk
.. hier een schetsje:
Morgan :
-------
| |
| xxxxx |
| xxx |
| xxxxx |
| |
-------
'Oude' Duron :
----------
| xxxxx |
| xxx |
| xxxxx |
----------
Of zoiets
...
[edit] Uitleg is misschien een beetje onduidelijk
Morgan :
-------
| |
| xxxxx |
| xxx |
| xxxxx |
| |
-------
'Oude' Duron :
----------
| xxxxx |
| xxx |
| xxxxx |
----------
Of zoiets
Hmmm, vreemd... it wasn't me. Zal wel een bugje zijn, probeer het anders nog een keer.Op zondag 19 mei 2002 16:50 schreef Bomberman het volgende:
Hmm schetje is niet helemaal geworden zoals ik wilde maar:
"Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen."
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Koop gewoon een Duron 1300, als de 1400 uitkomt wordt de 1300 waarschijnlijk een stuk goedkoper, bovendien kun je hem toch wel boven de 1400 krijgen. Die van mij loopt met gemak op 1450, m'n mobo gaat niet hoger dus ik weet niet wat de proc aankan.....
public void ik()
Pagina: 1